וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דש איפקס חותמת רבעון שלישי עם הפסד של 9.8 מיליון שקל

שרית מנחם

30.11.2008 / 20:17

מסכמת את שלושת הרבעונים הראשונים עם שורה תחתונה שלילית של 25 מ' ש', לעומת רווח של 71 מ' ש' אשתקד



רבעון קשה נוסף לבית ההשקעות דש איפקס. בית ההשקעות מסכם את הרבעון השלישי עם הפסד של 9.8 מיליון שקל, לעומת רווח של 12.5 מיליון שקל ברבעון השלישי של 2007. כך, מסכמת החברה את שלושת הרבעונים הראשונים של 2008 עם שורה תחתונה שלילית של 25 מיליון שקל, לעומת רווח של 71 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.



הכנסות החברה ברבעון השלישי של 2008 הסתכמו ב-70 מיליון שקל, לעומת 71 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. למרות הצניחה החדה בהכנסות מפעילות החיתום - ירידה של 99.5% - הצליחה דש לשמור על יציבות בהכנסות, בעיקר בשל פעילות הגמל שצמחה. אולם דש איפקס לא מצליחה לשמור על יציבות עד לשורה התחתונה, בשל הפסדים כבדים בנוסטרו (תיק ההשקעות של החברה). ברבעון השלישי רושמת דש איפקס הפסדים של 20 מיליון שקל, זאת לעומת הפסד של 7 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2007.



הקבוצה מציינת בדו"חותיה, כי ההנהלה פועלת למיזוג פעילות קרנות הנאמנות וניהול התיקים של איפקס לתוך הפעילויות המקבילות בדש ולמיזוג של יובלים גמל לתוך איפקס גמל. צמצום מספר החברות ומיזוג הפעילויות יאפשר לקבוצה לחסוך בהוצאות קבועות.



בנוסף, דיווחה הקבוצה על הפחתה של 20% בשכרם של המנכ"לים המשותפים עידו נויברגר וויקטור שימריך, והפחתה של 20% לחצי שנה בשכר הדירקטורים בקבוצה. כמו כן הודיעה החברה על מסגרת של 30 מיליון שקל לרכישה חוזרת של אגרות חוב אותן הנפיקה - מהלך בעקבותיו תוכל החברה לרשום רווחי הון ולשפר את מבנה החוב שלה.



מניית דש איפקס מחקה בשנה החולפת יותר ממחצית משוויה, והחברה נסחרת היום בשווי של 295 מיליון שקל. האג"ח של החברה נסחרת בתשואה של 9%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully