וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיב טעם עברה להפסד תפעולי של 75 מיליון שקל לעומת רווח תפעולי של 3 מיליון שקל ברבעון המקביל

יעל פולק

30.11.2008 / 21:41

בשורה התחתונה, מציגה החברה הפסד של 81.5 מיליון שקל לעומת רווח של 4.6 מיליון שקל ברבעון המקביל


שנה לא קלה עברה על חברת : למרות גידול קל בהכנסות, שהסתכמו ב-287 מיליון שקל ברבעון השלישי של השנה, ירידת ערך בהיקף של כ-72 מיליון שקל בנכסי החברה הובילו אותה להציג הפסד תפעולי בהיקף של 74.7 מיליון שקל, והפסד בהיקף של 81.5 מיליון שקל המיוחס לבעלי המניות בחברה.

טיב טעם פועלת בתחום הקמעונאות ומפעילה את רשת המרכולים טיב טעם הכוללת 32 סניפים ברחבי הארץ. בנוסף לכך, עוסקת החברה בייצור ושיווק מגוון מוצרי מזון (בשר, פירות ים, גבינות ויין). החברה עסקה גם בתחום השירותים למרכזיות תקשורת, אך באוקטובר השנה חדלה החברה מפעילות זו.

הכנסות החברה ברבעון השלישי הסתכמו ב-287 מיליון שקל לעומת 258 מיליון שקל ברבעון המקביל. בניגוד לרבעון המקביל בו לא חל שינוי בשווי נכסי החברה, ברבעון הנוכחי הצטמצם שווי הנכסים ב-72 מיליון שקל והוביל אותה להציג הפסד תפעולי של 74.7 מיליון שקל לעומת רווחיות תפעולית בהיקף של כ-3 מיליון שקל ברבעון המקביל.

החברה מציגה תזרים מזומנים חיובי בהיקף של 47.5 מיליון שקל ברבעון השלישי לעומת תזרים שלילי בהיקף של כ-15 מיליון שקל ברבעון המקביל. לחברה נכסים שוטפים בהיקף של כ-252 מיליון שקל, וכנגדם התחייבויות שוטפות בהיקף של כ-485 מיליון שקל. מכאן, שלחברה גירעון בהון החוזר בהיקף של כ-232 מיליון שקל.



בשורה התחתונה, הציגה החברה הפסד של 81.5 מיליון שקל המיוחס לבעלי המניות של החברה לעומת רווח של 4.6 מיליון שקל ברבעון המקביל. ב-9 החודשים הראשונים של השנה הציגה החברה הפסד של 87.6 מיליון שקל לעומת הפסד של 5 מיליון שקל בתקופה המקבילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully