וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידר השקעות: החברה עברה להפסד של 94 מיליון שקל - לעומת רווח נקי של 3.5 מיליון שקל ברבעון המקביל

יעל פולק

30.11.2008 / 22:11

החברה מציגה תזרים מזומנים שלילי בהיקף של 24 מיליון שקל


מציגה הערב את דו"חותיה לרבעון השלישי של 2008: הכנסותיה של החברה הצטמצמו ב-20% והסתכמו ב-180 מיליון שקל. בעקבות הפסד מהשקעות לזמן ארוך וירידת ערך נכסים בהיקף של 17.4 מיליון שקל, מציגה החברה הפסד של 64 מיליון שקל לפני מיסים. בנוסף לכך רשמה החברה הפסד של כ-65 מיליון שקל, כתוצאה מפעילות שהופסקה בתחום הדפוס הדיגיטלי - מה שהביא אותה להפסד של 94 מיליון שקל המיוחס לבעלי המניות.

לידר השקעות היא חברת החזקות, שעיקר פעילותה הוא בתחומי שוק ההון, תעשייה, תקשורת וטכנולוגיה, נדל"ן וכן סחר ושירותים. עד למועד הדו"ח עסקה החברה גם בתחום הדפוס הדיגיטלי. בשוק ההון פועלת החברה באמצעות חברת הבת לידר שוקי הון, בתחום הנדל"ן פועלת החברה באמצעות לידר נדל"ן, בתחום התעשייה - באמצעות גרינסטון ובתחום התקשורת והטכנולוגיה - באמצעות YES. לידר השקעות נמצאת בשליטת שרם פודים (57.43%) ואקסלנס קופות גמל (10.8%).

הכנסותיה של החברה ברבעון השלישי הסתכמו ב-180 מיליון שקל, לעומת הכנסות בהיקף של 228 מיליון שקל ברבעון המקביל. לעומת רווח בהיקף של כ-20 מיליון שקל כתוצאה מהשקעות לזמן ארוך, ברבעון הנוכחי רשמה החברה הפסד של כ-17 מיליון שקל בסעיף זה.

פעילות הקבוצה בתחום הדפוס הדיגיטלי, באמצעות פולאר, הופסקה, וכתוצאה מכך רשמה פולאר תקשורת הפסד מפעילות מופסקת בהיקף של כ-50 מיליון שקל ברבעון השלישי, הנובע מהפחתת יתרות ההלוואות וההשקעה של החברה. פולאר תקשורת צפויה לרשום הפסד נוסף בהיקף של כ-8.5 מיליון שקל ברבעון הרביעי של 2008.

בשורה התחתונה מציגה החברה הפסד של 94 מיליון שקל המיוחס לבעלי המניות, זאת לעומת רווח נקי בהיקף של 3.5 מיליון שקל ברבעון המקביל. במבט על 9 החודשים הראשונים של השנה מציגה החברה הפסד של 119.5 מיליון שקל, לעומת הפסד של 13.6 בתקופה המקבילה אשתקד.

החברה מציגה תזרים מזומנים שלילי, בהיקף של כ-24 מיליון שקל ברבעון הנוכחי, לעומת תזרים שלילי בהיקף של 219 מיליון שקל ברבעון המקביל. במבט על 9 החודשים הראשונים של השנה מציגה החברה תזרים שלילי בהיקף של 123.6 מיליון שקל לעומת תזרים שלילי בהיקף של 109 מיליון שקל בתקופה המקבילה.



בדו"חותיה מציינת החברה כי להתפתחויות ולזעזועים בשווקים השלכות שליליות, בין היתר על נזילות החברה, שווי נכסיה, יכולת מימוש נכסיה, יכולתה לגייס מימון וכן על התוצאות העסקיות שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully