וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצרות של גילאון לא נגמרות: להפסדי ענק בנוסטרו מצטרפת דרישה לשומת מס של 9 מיליון שקל

שרון שפורר

30.11.2008 / 22:46

מייסדי גילאון נעצרו לפני כשבוע על ידי רשות ני"ע ונחקרו ברשות מסיבה לא ברורה


הצרות של חברת הציבורית, המנוהלת על ידי המנכ"לים המשותפים ומייסדי החברה הדר שמיר ומנשה גייזלר, לא נגמרות. החברה שעוסקת בניהול נוסטרו (תיק ני"ע עצמי) דיווחה הערב כי היא נדרשת לתשלום שומות מס בהיקף של 9 מיליון שקל בגין השנים 2004-2006. בדעת החברה לערער על שומות המס.

גילאון דיווחה בחודשים האחרונים על הפסדים גדולים בנוסטרו שלה של יותר מ-30 מיליון שקל. בעקבות הדיווחים האלו, דרשו דש אייפקס המחזיקים בכ-15% מסדרת האג"ח של גילאון להעמיד את האג"ח לפירעון מיידי - אך לפני כשבוע החליטו להשעות לפי שעה את הדרישה הזו. בדש אייפקס טענו כי אם ברבעון השני של השנה עמד ההון העצמי של גילאון על כ-34 מיליון שקל ברבעון השלישי שאת תוצאותיו עדיין לא פירסמה, היא מחקה את ההון העצמי לגמרי.

מייסדי גילאון נעצרו לפני כשבוע על ידי רשות ני"ע ונחקרו ברשות מסיבה לא ברורה כשבמקביל אליהם נחקר ארקדי גאידמק שעד ספטמבר האחרון היה למשך כשנה בעל שליטה בחברה. גאידמק רכש את השליטה בגילאון ב-2007 לפי שווי של כ-170 מיליון שקל ואילו היום היא נסחרת לפי שווי של כ-11 מיליון שקל בלבד.

בינתיים, עברה החברה מידי גאידמק לידי צבי ויליגר ולפני כמה שבועות מכר אותה ויליגר לידי השלד הבורסאי דירום שנשלט על ידי ירון ייני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully