וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים לא מחכה לגמול: רוקן חשבון החברה של ליאון רקנאטי והותיר אותה עם "מינוס" של 5.7 מ' ש'

שרון שפורר

30.11.2008 / 23:01

לחברה התחייבויות שוטפות בהיקף של למעלה ממיליארד שקל נכון לסוף הרבעון השני של השנה


חברת שבשליטת ליאון רקנאטי (68%) דיווחה הערב לבורסה כי ביום שישי האחרון ביצע בנק "פעולות חד צדדיות בחשבונות החברה, בהן פירעון הלוואה שהיתה לחברה בבנק כנגד משיכת כספים מפקדונות החברה, כך שלאחר מכן נותר החברה עם יתרת חובה של 5.7 מיליון שקל". החברה ציינה כי היא בוחנת את משמעות הפעולות ואת אפשרויות הפעולה שלה.

לפני כשבוע דיווחה גמול כי קיבלה מכתב מהבנק ולפיו היא אינה עומדת בהתחייבויות כלפיו לשמירה על הון עצמי מינימלי של 250 מיליון שקל ואם עד 28 בנובמבר (יום שישי האחרון) לא תתוקן ההפרה, יהיה הבנק רשאי להעמיד לפירעון מיידי את כל יתרת חובה לבנק - כ-27 מיליון שקל - ולנקוט בכל האמצעים לגביית החוב.

גמול העוסקת בהשקעות בנדל"ן ובמלונאות, מחזיקה בשליטה במטיס קפיטל ובגמול נדל"ן וגמול ייזום, עדיין לא פירסמה את תוצאות הרבעון השלישי של השנה אבל ברבעון השני הונה העצמי כבר היה גבולי והסתכם בכ-248 מיליון שקל. את המחצית הראשונה של השנה סיימה החברה עם הפסד של 101 מיליון שקל בהמשך להפסד של 73 מיליון שקל ב-2007.

לחברה התחייבויות שוטפות בהיקף של למעלה ממיליארד שקל נכון לסוף הרבעון השני של השנה. על פי דו"חות רבעון זה, התחייבויותיה לבנקים מגיעות להיקף של כחצי מיליארד שקל והתחייבויותיה לבעלי האג"חים שלה מסתכמות בכ-400 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully