וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפושדו ביטל הקמת מגדל של 34 קומות בפלורנטין

גיא ליברמן

1.12.2008 / 8:58

חברת אלמוג ים סוף שבשליטת אלי פפושדו ביטלה עסקה לרכישת מגרש בשכונה, עליו תיכננה לבנות מגדל מגורים בן 200 דירות

פלורנטין כבר לא פופולרית. השכונה התל-אביבית שלכדה את עינם וכיסם של יזמי נדל"ן בשנים האחרונות מתקררת. בשבוע שעבר הודיעה חברת אלמוג ים סוף שבשליטת אלי פפושדו כי היא מבטלת הסכם עם שלומי עוז וראובן זלוף להקמת מגדל בן 200 דירות. רק לפני כשבועיים ביטלה קבוצת בסר פרויקט לקבוצת רכישה בשכונה, שאמור היה לכלול 280 דירות.

התכנון של אלמוג ים סוף היה לבנות מגדל מגורים יוקרתי בן 34 קומות על מגרש ברחוב אילת 56 - בגבול בין פלורנטין לבין שכונת נווה צדק - בדיוק מול מגדל נוה צדק, אותו הקימה החברה. על המגרש פועל חניון, וכן קיימים בו כמה מבנים ישנים.

כ-200 מ"ר מהקרקע הם בבעלות עיריית תל אביב, כשהשותפות מחזיקה בשטח כדיירת מוגנת. בתמורה למקרקעין התחייבה אלמוג ים סוף להרוס על חשבונה את המבנים הקיימים ולבנות את הפרויקט "ברמה ובגימור שלא יפחתו מהרמה במגדל נווה צדק".

כחלק מההסכם, נקבע כי שיעור הרווחים שתקבל שותפות סבירסקי ממכירת הדירות ינוע בין 31%-50%. יש לציין כי מרגע חתימת ההסכם ועד לאחרונה עסקו באלמוג ים סוף בקידום התוכנית, תוך השקעת כ-7 מיליון שקל, אלא שלטענתה התנאים המתלים לביצוע העסקה לא התקיימו ולכן היא התבטלה.

סך ההכנסות שצפתה אלמוג ים סוף ממכירת דירות בפרויקט פלורנטין היה 177 מיליון שקל - כלומר ממוצע של כ-885 אלף שקל לדירה, כשעלויות הבנייה היו עתידות להסתכם ב-142 מיליון שקל - כך שהרווח הגולמי שהיה צפוי תוכנן להגיע ל-20%.

באלמוג ים סוף ציינו כי ההשקעה בסך 7 מיליון שקל נעשתה בגין כמה פרויקטים, וכי החברה בודקת השקעות אחרות בדרום תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully