וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוק דירות היוקרה צולל - אלרוב תשלם 60 מיליון שקל

TheMarker

1.12.2008 / 7:21

יולי 2009



>> ביולי, לאחר חצי שנה של הפוגה, סלקום של נוחי דנקנר תחזור לרשום צ'קים גדולים: 222 מיליון שקל בגין שתי סדרות אג"ח. האג"ח של סלקום הציגו עמידות בפני גל המכירות של חובות קונצרניים, בעיקר בשל רווחיותה הגדולה. עם זאת, ביולי תגבר התחרות שלה מול פלאפון, על רקע השקת רשת ה-GSM של האחרונה.



יולי יהיה גם חודש מבחן נוסף, שני במספר, ליצחק תשובה - דלק ישראל תצטרך לשלם 143 מיליון שקל לבעלי האג"ח מסדרה א'. מדובר בסדרה חדשה יחסית, כמו דלק ישראל עצמה. באוגוסט דורגה הסדרה על ידי מידרוג ברמה של "Aa3", ומאז הוא לא השתנה.

בתחילת יולי, תצטרך חברת הנדל"ן אלרוב של אלפרד אקירוב לשלם כמעט 60 מיליון שקל לבעלי האג"ח שלה. אקירוב היה אחד מיזמי הנדל"ן שזיהו מוקדם את הצמיחה הכלכלית שהחלה בקיץ 2003 והסתיימה לפני כשנה. בתקופה זו אלרוב בנתה פרויקטים יוקרתיים, שהידוע בהם הוא מגדלי צמרת שבקרבת צומת הרחובות פנקס ודרך נמיר בתל אביב, וגרפה רווחי עתק - יותר מ-180 מיליון שקל ברבעון השלישי של 2007 לבדו.



בינתיים, שוק דירות היוקרה עבר לצניחה חופשית ואלרוב סיימה את הרבעון השלישי של 2008 בהפסד נקי חריג של 270 מיליון שקל - הגדול ביותר שרשמה מעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully