וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המיתון מגיע לפרסום - החלו פיטורים בזרמון גולדמן ובראובני פרידן

מאת שמרית סלע

1.12.2008 / 8:38

בחודשים האחרונים הקפיא מקאן אריקסון גיוסי עובדים; פרידן: "מדובר בקיצוץ קטן"



תוכניות ההתייעלות של משרדי הפרסום לקראת 2009 מראות את ניצניהן, ומשרדי הפרסום הבינוניים נתנו את יריית הפתיחה לגל פיטורי העובדים במגזר.



כך, במשרד הפרסום זרמון גולדמן פוטרו בשבועות האחרונים חמישה עובדים מתוך 78 עובדי המשרד ובראובני פרידן פוטרו ארבעה מתוך 100 עובדי המשרד. במשרד הפרסום הגדול בענף, מקאן אריקסון, הוקפאו גיוסי העובדים בחודשים האחרונים במשרד, המונה כ-350 עובדים.



אמנם עדיין לא מדובר בשיעור מפוטרים גבוה בענף, אך סביר להניח כי מדובר בתחילתה של מגמה שצפויה להגיע לממדים גדולים יותר ב-2009. עם זאת, היקפי פעילות הפרסום עדיין לא נמצאים בירידה, אך בחינת ההאטה בענף תתאפשר רק בעוד כחודשיים, בתום תכנון פעילות הפרסום של המפרסמות ב-2009.



אילון זרמון, מבעלי משרד הפרסום זרמון גולדמן, אמר כי "המהלך נעשה כתוכנית שלמה ומקיפה להתייעלות המשרד לקראת 2009. אנו נכנסים לתקופה לא קלה שתצריך מאתנו מחשבה חסכונית ויעילה יותר". אודי פרידן, מבעלי משרד הפרסום ראובני פרידן, אמר כי "מדובר בקיצוץ קטן במצבת כוח האדם. לקראת תחילת 2009 מצב העניינים בענף בכלל ובמשרד בפרט יהיה בהיר יותר, ולאור הנסיבות נחליט אם זו תחילתו של מהלך רחב יותר". במקאן אריקסון אישרו את הדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully