וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקירה יומית: סוף שבוע ארוך

1.12.2008 / 8:25

הדולר התחזק במהלך סוף השבוע לאור מסחר דליל ומקוצר לרגל חג ההודיה

הדולר התחזק ביום המסחר האחרון של החודש ביום מסחר דליל במיוחד לאור המסחר המקוצר בוול סטריט בחופשת סוף השבוע הארוכה בארה"ב לרגל חג ההודיה. דאגה מהמשכו של המשבר הכלכלי וחוסר הוודאות המתמשך לגבי עומק המשבר ממשיכים לתמוך במטבע האמריקאי שנחשב למטבע בעל אופי הגנתי. בנוסף התקפת הטרור הקטלנית במומביי שבהודו גם כן תומכת בהתחזקות המטבע האמריקאי.היום יפתחו השווקים לאחר סוף השבוע הארוך לחודש האחרון של המסחר השנה שבדרך כלל נחשב לחודש בעל תנועה רבה בעולם הפיננסי וגם בשוק המט"ח. בנוסף יתפרסמו בארה"ב מדד מנהלי הרכש והוצאות הבנייה. בשעות הערב אמורים לנאום נגיד הפד ברננקי ושר האוצר פאולסן.

למרות התחזקות הדולר מחירי הסחורות לא ירדו. מחיר אונקיית זהב המשיכה להיסחר מעל ל 800$ ברמות של 817$ ומחיר חבית נפט מעל ל 55$.

EUR

האירו נחלש מול המטבע האמריקני לרמות של 1.2700. נתוני אבטלה חלשים שפורסמו בגוש האירו יחד עם תוצאות מדד המחירים לצרכן שפורסמו והעידו שהלחצים האינפלציוניים בגוש האירו יורדים "העיקו" על ערכו של המטבע האירופאי. כניסתה הרשמית של כלכלת גוש האירו למיתון פותחת את הדלת להורדות נוספות בריבית אך נראה שלמרות הירידה במדד המחירים לצרכן הבנק המרכזי עדיין חושב שהלחצים האינפלציוניים בגוש האירו עלו מעט לאחרונה. היום יתפרסמו המכירות הקמעונאיות בגרמניה והנתון הסופי של מדד מנהלי הרכש בגוש האירו.

GBP

הפאונד האנגלי הצליח לשמור על ערכו מול הדולר ובעיקר מול האירו. הירידה הקלה בפאניקת השוק שהייתה מהגורמים העיקריים להחלשות הפאונד מיצבת מעט את המטבע האנגלי. בנוסף מדד אמון הצרכנים באנגליה יצא מעט טוב מהצפי למרות שהוא עדיין נמצא ברמות שפל.מצד שני סקר המכירות באנגליה אכזב ויצא נמוך מהתחזיות.בהמשך השבוע יפרסם הבנק המרכזי באנגליה את גובה הריבית שצפויה להיחתך באגרסיביות.היום יתפרסמו מחירי הבתים באנגליה ומדד מנהלי הרכש.
נקודות תמיכה והתנגדות:

תמיכה: 1.5250 1.5200 1.5100
התנגדות: 1.5500 1.5600 1.5700

JPY

היאן המשיך להיסחר בטווח מסחר מצומצם מול המטבע האמריקני על רקע עליות השערים בשווקי אסיה והמסחר המקוצר בארה"ב. בבוקר יום שישי פורסמו מספר נתונים על הכלכלה ביפן שהראו שהאינפלציה במגמת ירידה, הוצאות משקי הבית יורדים בחדות והתפוקה התעשייתית פוחתת בקצב מדאיג אך גם יצאו מספר נתונים מעודדים. אחוז האבטלה ירד בחדות והמכירות הקמעונאיות ירדו בשיעור מתון מהצפי. הלילה התפרסם השכר הממוצע ביפן ונגיד הבנק המרכזי ביפן נשא נאום בבוקר בכנס מנהלים בפוקודה.
נקודות תמיכה והתנגדות:

תמיכה: 95.00 94.70 94.00
התנגדות: 96.00 97.30 98.00

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

ILS

הדולר חוזר להתחזק מול השקל על רקע הודעת בנק ישראל על המשכת תוכנית רכישת 100 מליון הדולר מידי יום בכדי להעמיד את יתרות המט"ח של הבנק בין 40 -44 מיליארד דולר. הדולר התחזק שוב אל רמות של 3.9900 מול השקל. מבחינה טכנית ישנה התנגדות לדולר ברמה של 4.0100 ושבירה של רמה זו יכולה להאיץ את התחזקות הדולר לעבר רמות של 4.1500 במהירות.

נקודות תמיכה והתנגדות:

תמיכה: 3.8800 3.8500 3.8300
התנגדות: 4.0100 4.0500 4.1500

המידע הנ"ל ניתן לצרכי מתן מושג כלכלי בלבד, הוא אינו מבוסס על מחקר. יובהר כי המידע המוצג ניתן על בסיס הערכה בלבד ואין להסתמך עליו ו/או לראות בו המלצה ו/או הצעה ו/או שידול ו/או הדחה לקנות או למכור או לבצע עסקאות. איזי פורקס אינה נוטלת ולא תיטול כל אחריות בגין כל סוג של שימוש שיעשה בתכנים המופיעים לעיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully