וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בערוץ 10 מאיימים: פחות כסף או שנפסיק לשדר את ליגת העל

משה בוקר

1.12.2008 / 9:30

בינתיים החליטה ההתאחדות להמשיך במתכונת השידורים הישירים אבל מתעתדת לתבוע את הערוץ על הפרת חוזה



בעקבות חילוקי דעות עם ההתאחדות לכדורגל, הודיע מנכ"ל ערוץ 10, יוסי ורשבסקי, לראשי ההתאחדות כי הערוץ אינו מעוניין להמשיך בשידורי המשחק המרכזי של ליגת העל. העילה לפיצוץ נעוצה בהבדלי הגרסאות לגבי שער הדולר, שעל פיו מעביר ערוץ 10 כספים להתאחדות. בינתיים החליטה ההתאחדות להמשיך באותה מתכונת של שידורים ישירים בערוץ 10, אבל מתעתדת לתבוע את הערוץ על הפרת חוזה.



לערוץ 10 חוזה מול ההתאחדות, שמסתיים בסיום העונה הזו, בגובה של 6.5 מיליון דולר לעונה. לאחרונה פנה ערוץ 10 להתאחדות וביקש להפחית את המחיר. בהתאחדות קיימו עם ראשי הערוץ מספר פגישות בנושא, אך לא הגיעו להסכמה. בין השאר, הוחלט להעביר את המשחק המרכזי ליום שני, מה שגרם לערוץ 10 לקבל ממועצת ההימורים של הטוטו מענק מיוחד בן ארבעה מיליון שקל.



כאמור, נכון לעכשיו, הערוץ ימשיך לשדר את המשחק המרכזי, למרות שהפסיק להעביר כספים. ההתאחדות מתכוונת להמתין להחלטה הסופית של ערוץ 10, ואם הפרת החוזה תימשך, מתכוונת ההתאחדות לתבוע את הערוץ.



בינתיים, החליט ערוץ 10 לשנות את זהותו של המשחק המרכזי במחזור הקרוב. במקום המשחק בין מכבי תל אביב לבית"ר ירושלים, החליט הערוץ לשדר את המפגש בין מכבי חיפה להפועל תל אביב, מתוך אמונה וטענה כי לחיפה רייטינג גבוה יותר כיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully