וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי ניר, מנכ"ל קשת, אושפז שוב

גילי איזיקוביץ'

1.12.2008 / 10:14

ניר, שהותקף בשבוע שעבר על ידי אלמונים סמוך לביתו בת"א, הגיע לביה"ח לבדיקות, שם הוחלט לאשפזו שוב



מנכ"ל קשת, אבי ניר, אושפז היום (ראשון) בשנית לאחר ששוחרר מבית החולים ביום חמישי האחרון. ניר אושפז אחרי שהגיע ל"איכילוב" לבדיקה, ואז הוחלט להשאירו בבית החולים לסבב נוסף של טיפולים.



בערב יום שני בשבוע שעבר, הותקף ניר בשעה שטייל עם כלבו בגן בסמוך לביתו בצפון תל אביב. התוקפים פנו לניר ושאלו אותו אותו האם הוא אבי ניר ומשהשיב בחיוב תקפו אותו באלות וגרמו לו חבלות ושברים בפניו ובידיו. הוא פונה לבית החולים באמבולנס שהזמין אחד משכניו ואושפז במשך שלושה ימים כשמצבו מוגדר קל עד בינוני. ביום חמישי האחרון שוחרר ניר לביתו, אולם כאמור כאשר הגיע היום בשעות הבוקר לבדיקה החליטו הרופאים לשוב ולאשפזו.



מאז המקרה חוקרת המשטרה את נסיבות התקיפה וכרגע מתמקדת החקירה במניע מקצועי - אחת מתוכניות התחקיר שמתוכננת לעלות על המסך בתקופה הקרובה, התוכנית "שתולים" של העיתונאית אורלי וילנאי-פדרבוש. במסגרת זו מתמקדת המשטרה בשני תחקירים במיוחד - האחד שנעשה בגן אירועים בצפון תל אביב ותחקיר אחר שנעשה על ארגון אוהדי קבוצת בית"ר בכדורגל.



היום, במהלך ישיבת הממשלה התייחסו לתקיפה גם שר התקשורת, אריאל אטיאס, וראש הממשלה, אהוד אולמרט. אולמרט אמר כי אמר כי ללא קשר למניע, יהיה זה מניע מקצועי או אחר, "זה דבר חמור ביותר ואנו שולחים לו ברכות החלמה ושיחזור מהר, בריא בגופו ובנפשו, כי מקרה כזה ודאי גרם לו חבלות בשניהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully