וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר-און: ועדת הכספים עשתה אמבוש למדינת ישראל ולחוסכים

שר האוצר אמר היום כי "היה לי קל יותר, כמי שרץ לפריימריז, להיות הטוב והמיטיב, במיוחד כשמדובר ברשת ביטחון שתגיע לפירעון בעוד שלוש-ארבע שנים

"מה שמעניין אותי ואת האוצר הוא להציג את התוכנית שנכונה לכלכלה, לאזרחים ולחוסכים", כך אמר היום שר האוצר רוני בר-און בראיון לרשת ג'. בהתייחסו לאירועי אתמול - כאשר יו"ר ועדת הכספים, ח"כ אבישי ברוורמן (עבודה), "פוצץ" את ישיבת הוועדה בטענה שאין לדון בתוכנית הכלכלית של האוצר עד שזו לא תוצג במלואה לחברי הוועדה – אמר בר-און: "בוועדת הכספים אתמול נכונה לנו אכזבה מרה ברמה המיידית. אתם יכולים להגיד שעשו אמבוש לשר האוצר ולמשרד האוצר, אבל למעשה עשו אמבוש למדינת ישראל ולחוסכים".

בר-און סירב להתייחס לראש הממשלה ישירות ואמר: "כשפוליטיקה כופה עצמה על הכלכלה זה הרסני, וכשזה נעשה בתקופת בחירות זה עוד יותר הרסני. פוליטיקה וכלכלה זה אש ומים. אני פוליטיקאי עד שאני נכנס לחדרי הדיונים במשרד האוצר. אני משתדל ככל יכולתי להדיר את הפוליטיקה משם.

"היה לי קל יותר, בתור מי שרץ בקרוב לפריימריז בקדימה, להיות הטוב והמיטיב", אמר בר-און, "במיוחד כשמדובר ברשת ביטחון שתגיע לפירעון בעוד שלוש-ארבע שנים. לא ממשכנים את העתיד על חשבון ההווה, זה הכלל שלנו. אני לא רוצה להכניס את המשק למצב שלא יוכל לשאת עוד כמה שנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully