וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסקת פעילות הדפוס הדיגיטלי עלתה לחברה האם ביוקר רב

מאת יעל פולק

2.12.2008 / 9:28

לידר



>> לידר השקעות, חברת אחזקות שפועלת בתחומי שוק ההון, תעשייה, תקשורת וטכנולוגיה, נדל"ן, סחר ושירותים, סיימה את הרבעון עם ירידה של 20% בהכנסות, שהסתכמו ב-180 מיליון שקל.



בעקבות ההפסד מהשקעות לזמן ארוך וירידת ערך נכסים בהיקף של 17.4 מיליון שקל הציגה החברה הפסד של 64 מיליון שקל לפני מסים. בנוסף לכך רשמה החברה הפסד של כ-65 מיליון שקל כתוצאה מהפסקת הפעילות של החברה הבת פולאר בתחום הדפוס הדיגיטלי - מה שמביא את ההפסד המיוחס לבעלי המניות ל-94 מיליון שקל, לעומת רווח נקי של 3.5 מיליון שקל ברבעון המקביל.

עד למועד הדו"ח עסקה החברה גם בתחום הדפוס הדיגיטלי. בשוק ההון פועלת החברה באמצעות חברת הבת לידר שוקי הון, בתחום הנדל"ן פועלת החברה באמצעות לידר נדל"ן, בתחום התעשייה באמצעות גרינסטון ובתחום התקשורת והטכנולוגיה באמצעות yes.



לידר השקעות נמצאת בשליטת שרם פודים (57.43%) ואקסלנס קופות גמל (10.8%). החברה רשמה הפסד של כ-17 מיליון שקל כתוצאה מהשקעות לזמן ארוך, לעומת רווח של 20 מיליון שקל בסעיף זה ברבעון המקביל.



בעקבות הפסקת פעילות הדפוס הדיגיטלי רשמה החברה הבת פולאר תקשורת הפסד של כ-50 מיליון שקל ברבעון השלישי, הנובע מהפחתת יתרות ההלוואות וההשקעה של החברה. פולאר תקשורת צפויה לרשום הפסד נוסף בהיקף של כ-8.5 מיליון שקל ברבעון הרביעי של 2008.



בינואר-ספטמבר 2008 רשמה לידר הפסד של 119.5 מיליון שקל, לעומת הפסד של 13.6 בתקופה המקבילה אשתקד. החברה הציגה תזרים מזומנים שלילי בהיקף של כ-24 מיליון שקל, לעומת תזרים שלילי בהיקף של 219 מיליון שקל ברבעון המקביל. בינואר-ספטמבר הציגה החברה תזרים שלילי בהיקף של 123.6 מיליון שקל, לעומת תזרים שלילי בהיקף של 109 מיליון שקל בתקופה המקבילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully