וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנחמה היחידה של בוימלגרין היא שלבייב מפסיד יותר

מאת מיכאל רוכוורגר

2.12.2008 / 9:28

בוימלגרין קפיטל



>> אתמול בשעה 4:46 לפנות בוקר שיגרה בוימלגרין קפיטל את הדו"ח לרבעון השלישי, מבלי שיהיו בו בשורות חיוביות כלשהן. בוימלגרין עצמו יכול אולי להתנחם בכך ששותפו לשעבר לב לבייב מפסיד יותר ממנו.



בוימלגרין קפיטל סיימה את הרבעון השלישי של 2008 בהפסד (המיוחס לבעלי המניות) של 70.2 מיליון שקל, לעומת הפסד של 2.8 מיליון שקל ברבעון המקביל. את ינואר-ספטמבר סיימה החברה בהפסד נקי של 129.3 מיליון שקל, לעומת הפסד של 59.6 מיליון שקל בתקופה המקבילה.

רואי החשבון של בוימלגרין קפיטל מצביעים על הגירעון בהון העצמי של כ-34 מיליון שקל נכון לסוף ספטמבר, ומציינים כי התממשות תחזיותיה ל-2009 ו-2010 בדבר מקורות המימון שישמשו לפירעון התחייבויותיה, לרבות תלותה בקבלת דיווידנדים מחברת אזורים, מימוש השקעות וקבלת הלוואות בעלים, אינן ודאיות ואינן תלויות בחברה באופן בלעדי. לפיכך, תחזיות החברה עשויות שלא להתממש או להתממש באופן שונה מהותית מזה הנצפה על ידי החברה. רואי החשבון מוסיפים כי "האי-ודאות באשר להתממשות התחזיות מעוררת ספקות משמעותיים באשר להמשך קיומה של החברה כעסק חי בעתיד הנראה לעין".



בוימלגרין קפיטל צופה כי תקבל ב-2009 הלוואות מהבעלים בהיקף של 37 מיליון שקל, 60 מיליון שקל בגין מכירת מתחם אסותא ו-100 מיליון שקל בגין מכירת חלק מהמלונות. החברה מעריכה כי סכומים אלה יספיקו לה כדי לפרוע את ההתחייבויות לבנקים ולבעלי החוב בהיקף כ-193.2 מיליון שקל.



עם זאת, החברה צופה צרות גדולות ב-2010, שבה מלבד הלוואות בהיקף של 18 מיליון שקל מבוימלגרין ודיווידנד של 38 מיליון שקל מאזורים היא אינה רואה מקורות תזרימיים נוספים שיסייעו לה לפרוע את ההתחייבויות לבנקים ולבעלי האג"ח בהיקף של כ-197.3 מיליון שקל. בעקבות כך צופה החברה כי תסיים את 2010 בגירעון של כ-133 מיליון שקל בהון עצמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully