וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עצירה מוחלטת במכירת הדירות בפרויקט היוקרה אנטוקולסקי בתל אביב

מאת גיא ליברמן

2.12.2008 / 7:05

ברבעון השלישי של 2008 לא נמכרה אף דירה בפרויקט; יזמים: "פעולות השיווק נעצרו באופן מכוון"



>> ההאטה בשוק הנדל"ן היוקרתי נהפכה לעצירה מוחלטת: בימים האחרונים הודיעה חברת ב.יאיר, המחזיקה ב-50% מפרויקט המגורים היוקרתי אנטוקולסקי באוהאוס ברחוב אנטוקולסקי בתל אביב, כי ברבעון השלישי לא נמכרה בפרויקט ולו דירה אחת. בניית הפרויקט החלה לפני כמה חודשים.



גם הרבעון הרביעי נפתח בדשדוש. לדברי היזמים, לפני כשבוע נמכרה בפרויקט הדירה הראשונה זה זמן רב. מדובר בדירת 5 חדרים, בשטח של 120 מ"ר, שנרכשה ב-3.25 מיליון שקל - מחיר המגלם שווי של 27 אלף שקל למ"ר.

לפני כשבעה חודשים הצהירו יזמי הפרויקט על מכירות של יותר מעשר דירות, במחיר ממוצע של 43 אלף שקל למ"ר - כך שהמחיר שהתקבל במכירה האחרונה מעיד על ירידת מחירים. עם זאת, קשה לאמוד את שיעור הירידה, משום שלא ניתן היה לקבל פרטים על מיקום הדירה שנמכרה ועל אופן החישוב של המחיר הממוצע במכירות הקודמות.



אף ש-50% מהפרויקט שייכים לחברת הבנייה ב.יאיר, נראה כי הדמות המזוהה ביותר עם הבניין היא אשת הפרסום יפית גרינברג (ג. יפית), המחזיקה עם בני משפחה ב-22% מהפרויקט. גרינברג נמנית עם קבוצת רכישה שהתאגדה לצורך הקמת הפרויקט, ושמה "סגולה גדולה". בקבוצה חברים גם זאב מוזס, מבעלי השליטה באולפני מימד, ושמואל עטיה, בעלי חברת עטיה נכסים. בסך הכל מחזיקה הקבוצה ב-50% מהפרויקט.



הפרויקט עתיד לכלול 35-37 דירות. נכון לסוף הרבעון השלישי נמכרו בו 14 דירות בשווי של 100 מיליון שקל. לדברי היזמים, הסיבה לעצירה במכירות נובעת מהפסקה מוחלטת של פעולות השיווק ברבעון השלישי. "לפני כשבועיים התחדשו פעולות השיווק, וכבר נמכרה דירה אחת בשווי 3.25 מיליון שקל", מסרו היזמים. "אנו צפויים למכור עוד שתי דירות בתקופה הקרובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully