וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההשקעה בני"ע היתה הפעילות המפסידה ביותר של בית ההשקעות

מאת נתן שבע

2.12.2008 / 9:28

אי.בי.אי



>> הפסדים כבדים בני"ע הובילו את בית ההשקעות אי.בי.אי לסיים את הרבעון השלישי בהפסד כבד של 28 מיליון שקל. כמעט כל ההפסד נבע מהפסדים בהשקעות בני"ע, לאחר שבית ההשקעות השקיע את כספי ההנפקה שביצעה בשנה שעברה בהיקף של 200 מיליון שקל בשוק האג"ח הקונצרניות. ברבעון המקביל רשמה החברה רווח של 1.5 מיליון שקל.



ההפסדים ברבעון שחלף מתגמדים לעומת הפסד של 40 מיליון שקל שנרשם לה מאז תחילת אוקטובר ועד למועד פרסום הדו"ח בגין השקעות בני"ע. ההכנסות של בית השקעות ברבעון הסתכמו ב-35.4 מיליון שקל, בדומה לרבעון המקביל.

נכון לסוף הרבעון ניהלה אי.בי.אי קרנות בהיקף של 6.1 מיליארד שקל - 800 מיליון שקל יותר מהרבעון המקביל. החברה מנהלת תיקי השקעות בהיקף של 6.7 מיליארד שקל - ירידה של 100 מיליון שקל מהרבעון המקביל. בפעילות הגמל מנהלת החברה נכסים בהיקף של 343 מיליון שקל.



העצירה מוחלטת בתחום הנפקות חתכה את הרווח מפעילות זו ל-300 אלף שקל בלבד ברבעון השלישי. בינואר-ספטמבר התחום זה תרם רווח של מיליון שקל בלבד בתשעת החודשים הראשונים לעומת הכנסות של 16 מיליון שקל בתקופה המקבילה. בנוסף, רשמה החברה ירידת ערך בגין השקעתה בסלע קפיטל נדל"ן בסך של 5 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully