וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן פייר במגעים למכירת מגרש בהוד השרון ב-38 מיליון שקל

גיא ליברמן

2.12.2008 / 9:40



>> קרן השקעות הנדל"ן פייר, בניהולם של שלמה גרופמן וזלמן שובל, ניהלה באחרונה מגעים עם כמה גופים בענף, בניסיון למכור מגרש בן 2.5 דונם בהוד השרון תמורת כ-38 מיליון שקל. המגרש נמצא בצומת הרחובות דרך השרון ורחוב התלמיד, והקרן מתכננת להקים עליו פרויקט מגורים בשם "הדר אקסקלוסיב". מדובר במגדל בן 23 קומות, ובו 81 דירות ו-300 מ"ר של שטחי מסחר, שאותם ביקשו בקרן להמיר לדירות.

ל-TheMarker נודע כי נציגים מטעם הקרן הציעו את המגרש תמורת כ-450 אלף שקל לכל יחידת דיור (הקרקע בלבד), כולל עלות היטלי השבחה. זה כמה שנים מקדמת הקרן תוכנית בנייה על המגרש, שנדחתה בשלב ראשון על ידי עיריית הוד השרון. כיום מקדמת הקרן תוכנית משופרת מול משרד מהנדס העיר. בסמוך למגרש מתוכננים לקום שני פרויקטים דומים עם בנייני מגורים גבוהים, שאותם יוזמות חברת אביב, שבשליטת דורון אביב ודפנה הרלב, וחברת הבנייה של הקבלן ראול סרוגו.



קרן פייר בנתה בשנים האחרונות מאות דירות במספר רב של פרויקטים בישראל, לרבות בתל אביב, קרית אונו ורמת גן. באחרונה רכשה הקרן, יחד עם חברת שטרן רזידנס, מגרש ברעננה בשטח של 3.6 דונם, תמורת כ-28 מיליון שקל. במגרש זה מתוכנן לקום פרויקט מגורים שיכלול 37 דירות.



יו"ר קרן פייר, שלמה גרופמן, הדף את הטענה שלפיה הקרן היא זו שמבקשת למכור את המגרש. "המגרש נמצא באזור מבוקש, והיתה פנייה ספציפית לרכישתו. בראש סדר העדיפויות של הקרן ניצבת התשואה למשקיעים, ואם נוכל להשיג תשואה טובה יותר באמצעות מכירת המגרש, נעשה זאת. כרגע לא מתנהל משא ומתן. הקרן ממשיכה בכל התוכניות שלה לקידום בניית המגדל ומנהלת מגעים עם עיריית הוד השרון והאדריכלים לגבי היתר בנייה למגדל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully