וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לכולם ברור שהפיטורים יימשכו. יש דיבורים על סבב נוסף בקרוב"

עידו סולומון

2.12.2008 / 9:28

עובדי טאואר במגדל העמק, שקיבלו אתמול בפתאומיות את הודעות הפיטורים, סיפרו על ירידה חדה בהיקפי הייצור של החברה והביעו חשש כבד: המשבר יקשה עלינו למצוא עבודה חדשה



>> בוקר קר במיוחד עבר אתמול על עובדי מפעל טאואר סמיקונדקטורס במגדל העמק: 200 מתוך כ-1,100 מעובדי החברה הגיעו למפעל כמדי יום, מבלי לדעת שיום העבודה שלהם יתקצר פלאים.

העובדים נקראו לשיחות אישיות עם מנהלם, ובהן נאמר להם כי החברה החליטה לפטרם כחלק ממהלך התייעלות כולל.



"אף אחד לא ממש הופתע", אמר אחד המהנדסים הצעירים של החברה לאחר שקיבל את הודעת הפיטורים. "פיטורים בטאואר הם לצערנו עניין שבשגרה". לדבריו, מאז שפוטרו 150 עובדים במאי, לא פסקו השמועות על סבב נוסף.



"בכל העולם מפטרים, אז מה אנחנו יכולים להגיד?", אמר אחד מעובדי הייצור שפוטר. "לפחות 80% המייצור ירד מתחילת השנה, אז כנראה שאין ברירה. אין בשביל מה להחזיק אותנו כאן".



עובד נוסף, תושב מגדל העמק, זעם על ההחלטה ועל דרך ביצועה. "שמונה שנים אני עובד כאן וזאת התודה שאני מקבל. יש לי בבית שני ילדים ואשתי לא עובדת. המנהל שלי יודע את זה ובכל זאת בחרו לפטר אותי ולא אחד מהצעירים שעובדים כאן ויכלו להסתדר. הוא נתן לי את המכתב ושלח אותי 'להתקדם בחיים'".



"התחלתי לעבוד כאן כסטודנט והמשכתי לאחר שקיבלתי את התואר", אמר מהנדס לשעבר בחברה. "עכשיו צריך לחפש עבודה. אנשים חושבים שאם עבדת בהיי-טק ופוטרת תקבל פיצויי פרישה ותוכל לנוח. האמת רחוקה. מדובר במפעל שרחוק מהדימוי הנוצץ של ההיי-טק. לעובדים כאן אין מכוניות בליסינג ולא משכורות עתק. כיום, כשכל יום חברה אחרת מפטרת, לך תמצא עבודה".



טאואר: לא צפויים פיטורים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully