וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הפקות אמריקאית רכשה את הזכויות להפקת "דני הוליווד" בארה"ב

אופיר בר-זהר

2.12.2008 / 12:07

50% מחברת ההפקות KILLER מוחזקים על ידי קרן הון הסיכון GC הנמצאת בבעלות ג'וזף גרינקורן ועדי כהן



חברת ההפקות האמריקאית KILLER FILMS רכשה את האופציה להפקת הסדרה "דני הוליווד" בארה"ב.



התוכנית "דני הוליווד" שנוצרה על ידי אורי גרוס ויואב צפיר ובכיכובו של רן דנקר, הופקה בישראל על ידי yes וטדי הפקות. החברה האמריקאית שרכשה את האופציה הפיקה בעבר סרטים כמו "בנים אינם בוכים", "רחוק מגן עדן", "וונדרלנד", "ידוענים לשמצה" וכן את סרטו של מייקל לואיס "HATTER".



50% מחברת ההפקות KILLER מוחזקים על ידי קרן הון הסיכון GC שנמצאת בבעלות הישראלים גוזף גרינקורן, יהודי ניו יורקי העוסק בתחום הנדלן, ועדי כהן, אשר מחזיק במותג מייקל לואיס. גרינקורן וכהן הכירו כאשר הראשון רכש מהשני 25% ממותג מייקל לואיס תמורת כ-7 מיליון שקל. בתחילת השנה רכש גרינקורן 25% ממניות חברת ההפקות של חיים בוזגלו תמורת כ-1.2 מיליון שקל, ואף הצהיר כי ישקיע 30 מיליון דולר בתעשייה הישראלית.



כרגע מדובר ברכישת אופציה להפקת הסדרה, כלומר הזכות למכור אותה לרשתות אמריקאיות, ואין הדבר אומר כי הסדרה תופק בוודאות. סמנכ"ל התוכן של yes, יונה ויזנטל, אישר את הדברים. ויזנטל אמר כי החברה שקנתה את הפורמט מנהלת משא ומתן מתקדם עם אחת הרשתות האמריקאיות הגדולות בנוגע להפקת הסדרה. לתמורה הכספית שהתקבלה עבור האופציה סירב ויזנטל להתייחס, אך אמר כי "הכסף הגדול מגיע במקרה שהסדרה עולה לאוויר".



טמירה ירדני, מבעלי טדי הפקות, אמרה כי "אנחנו מאוד שמחים ומאמינים שמי שראה את הסדרה ואת ההשקעה הגדולה בה מבין מדוע היא עוררה את עניינם של האמריקאים. עכשיו נשאר להחזיק אצבעות". דני הוליווד היא דרמה יומית אשר עלתה לשידור בינואר 2008 ב-yes, ועוסקת בסיפור אהבה בין זמר מצליח משנות ה-60 לבמאית צעירה מנות ה2000.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully