וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת אפיק הירדן מבקשת מבעלי האג"ח לדחות את מועד התשלום לאיגרות החוב מסדרה ב'

יובל מעוז

2.12.2008 / 13:08

החברה נקלעה לקשיים בעקבות ביטול עסקאות באחרונה



חברת אפיק הירדן מתכוונת להציע לבעלי איגרות החוב של החברה מסדרה ב' הסדר לדחיית תשלומים על האג"ח. החברה, שבבעלות יאיר ושלמה עיני, מבקשת לאשר מתווה הסדר לפיו יידחו תשלומי הקרן שהיו אמורים להיות משולמים בנובמבר השנה, ולדחות תשלומי קרן של נובמבר 2009. בנוסף, מבקשת החברה לבצע פריסה של תשלומי הקרן הדחויים של נובמבר השנה ושנה הבאה.



לפי מתווה ההסדר המוצע, אפיק הירדן תמשיך לשלם תשלומי ריבית במועד וימשיכו תשלומי ם של הוצאות שוטפות של החברה במימון ובערבות של בעלי השליטה.



באפיק הירדן טוענים כי "מתן שהות לפי ההסדר יאפשר לחברה במהלך השנה הקרובה, במקביל ליישום תוכניות סיוע ממשלתי במדינות השונות בהן החברה פועלת, להשביח פרויקטים הנמצאים בתהליך".



עוד אומרת החברה, כי דחיית התשלומים תאפשר לחברה לבחון הכנסת שותפים לחברה או לחלק מפעילויותיה, "לגייס מימון ולמכור נכסים בצורה מושכלת, פעולות שיחזקו את תזרים החברה ויאפשרו תשלום למחזיקי אג"ח ב' ללא תלות בביטחונות".



לאפיק הירדן פעילות נדל"נית בישראל וברומניה. החברה דיווחה על קשיים תזרימיים בין היתר בעקבות ביטול עסקות ומשאים ומתנים. החברה סיימה את הרבעון השלישי של השנה בהפסד של 14.8 מיליון שקל לעומת רווח של 39.5 מיליון שקל ברבעון המקביל. איגרות החוב של החברה מסדרה ב' נסחרות כיום בתשואה של 64%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully