וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעריב ישלם לאלון בן דויד 10 אלף שקל בגין פרסום לשון הרע

TheMarker

2.12.2008 / 13:38

לטענת התובע, פירסם NRG תמונה שבה הוא נראה ליד דוכן מזון שמעליו המילה נקניק וחץ נמתח לעבר מבושיו



הפרשן הצבאי של ערוץ 10, אלון בן דוד, ואתר האינטרנט של מעריב, NRG, הגיעו להסדר פשרה לפיו מעריב ישלם לבן דוד 10,000 שקל ובנוסף יתרום מעריב 2,000 שקל לגוף עליו יסכימו הצדדים.



על פי הפשרה שנוסחה בהמלצת שופטת בית המשפט השלום בתל אביב אביגיל כהן, מבלי להודות בטענות, יפרסם אתר האינטרנט במדור הרכילות התנצלות על תמונה שפורסמה באתר. להתנצלות תהיה הפנייה מדף הבית של האתר.



לפני למעלה משנה הגיש בן דוד תביעה בסך 200 אלף שקל כנגד אתר nrg, בגין פרסום לשון הרע. לטענת בן דוד פירסם האתר תמונת פפראצ'י שבה הוא נראה צועד בלוויית בת זוג סמוך לדוכן מזון מהיר שמעליו התנוססה המלה "נקניק", תוך שנמתח חץ מהשלט לעבר מבושיו של בן דוד.



לטענת בן דוד, שיוצג על ידי עו"ד ישראל שלו, הוא התקשר לעורך מדור הרכילות של האתר, שמרי טוריס, וזה התנצל בפניו ואמר כי ברור לו שהם חצו את הגבול, ואף התעניין כיצד ניתן יהיה לרצות את בן דוד. האתר פירסם התנצלות תחת הכותרת "התחלק לנו", אך בן דוד לא הסתפק בכך. בכתב ההגנה שהגיש מעריב, באמצעות עו"ד עמית דולב, נטען כי התמונה צולמה בפרהסיה ליד המועדון "ויסקי א-גוגו". כמו כן נטען כי הפרסום נעשה בערוץ הרכילות באתר, "הידוע בסגנונו הקליל וההומוריסטי. והעוסק ברובו באנקדוטות הקשורות לחיי ידוענים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully