וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד קורן מונה לסמנכ"ל הכספים של קבוצת יורו ישראל

עידו סולומון

2.12.2008 / 14:07

זהבה קוגן מונתה למנהלת השיווק והמסירות של סיאט בישראל ■ פרופ' ישראל (איזי) בורוביץ מונה ליו"ר דירקטוריון בניני האומה ■ מינויים חדשים בהראל פיננסים: אורי רבינוביץ ימונה למנהל ההשקעות הראשי; אבי שווייצר ימונה למנהל מחלקת מחקר כלכלית(Buy side) &#


אוהד קורן מונה לסמנכ"ל הכספים של קבוצת יורו ישראל

קורן שימש במהלך שלוש השנים האחרונות כסמנכ"ל הכספים של קבוצת ארד תקשורת. מינויו של קורן נעשה לאחר השלמת מיזוג מטה הקבוצה. קורן הוא רואה חשבון מוסמך ומסיים בימים אלה תואר ראשון במשפטים בעבר עבד כרו"ח במשרד רואי חשבון פאהן, קנה ושות'.

אשר שרצקי מונה למנהל הטכנולוגי של חברת ooVoo

קודם למינויו ב-ooVoo, חברת שיחת הוידיאו באינטרנט שימש כ-CTO בחטיבת הטכנולוגיה העסקית של רדוויז'ן. לפני הצטרפותו לרדוויז'ן בשנת 2003, שימש שרצקי כ-CTO בחברת Sphera, שם הוביל את צוותי המחקר והפיתוח לאוטומטיזציה של web hosting. כמו כן, מילא שרצקי תפקיד של CTO וסמנכ"ל טכנולוגיות ב- Elron TeleSoft ו-Elron Software NCC.

זהבה קוגן מונתה למנהלת השיווק והמסירות של סיאט בישראל

זהבה קוגן מונתה היום למנהלת השיווק והמכירות של חטיבת סיאט בצ'מפיון מוטורס. קוגן, בת 32, היתה מנהלת מותג בסקודה, ולפני כן, מנהלת אולם התצוגה של סיאט בתל אביב. בתפקידה החדש היא תהיה על גיבוש אסטרטגיית שיווק ומכירות, גיוס ושימור לקוחות.

צ'מפיון מוטורס מתכננת "להשיק מחדש" את סיאט בחודש ינואר, עם אולם תצוגה חדש בהרצליה, ותחילת שיווק האיביזה החדשה, שתוצע עם מנוע 1.6 ליטר ותיבת הילוכים אוטומטית. לאחר מינויו של אבי צור למנכ"ל צ'מפיון מוטורס, מינה הוא את ניר דקל, מנהל חטיבת פולקסווגן מסחריות, לנהל גם את חטיבת סיאט.

פרופ’ ישראל (איזי) בורוביץ מונה ליו"ר דירקטוריון בניני האומה

פרופסור בורוביץ יחליף את עמוס מר חיים ששימש יו"ר דירקטוריון בפועל של בנייני האומה מאז 2005. בתפקידו האחרון כיהן בורוביץ כיושב ראש דירקטוריון חברת התעופה אל על. לפני כן כיהן כמנכ"ל של חברת התעופה ארקיע, יו"ר מועצת המנהלים של חברת סונול ועוד. בעבר שימש בין היתר כפרופסור למחשבים ומערכות מידע בפקולטה למינהל עסקים באוניברסיטת ת"א, חבר במועצת המנהלים של המרכז הבינתחומי בהרצליה ויו"ר מועצת המנהלים של חברת נתיבי איילון. פרופ' בורוביץ בוגר תואר ראשון ושני בהנדסת תעשייה וניהול ובעל תואר דוקטור במחקר תפעולי.

מינויים חדשים בהראל פיננסים

אורי רבינוביץ ימונה למנהל ההשקעות הראשי; אבי שווייצר ימונה למנהל מחלקת מחקר כלכלית (Buy side)

רבינוביץ ושווייצר ששימשו עד כה כמנהלים בחברת הקרנות הראל פיא, יספקו מעתה שירותי ניהול השקעות לכל מגוון הפעילויות בהראל פיננסים. רבינוביץ בעל תואר ראשון בכלכלה ויחסים בינלאומיים מהאוניברסיטה העברית ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב. רבינוביץ', העובד בהראל-פיא כ-5 שנים, מנהל את מחלקת ההשקעות בחברה קרוב לשלוש שנים ובעבר שימש כיועץ כלכלי במשרד התעשייה והמסחר וכמנכ"ל חברה פרטית העוסקת בהערכות שווי ושיתופי פעולה בחו"ל.

שווייצר בעל תואר ראשון בחשבונאות ובכלכלה מאוניברסיטת תל-אביב ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת הריוט–ואט באדינבורו סקוטלנד. שווייצר, המנהל את מחלקת הבייסייד של הראל פיא כ- 16 שנים שימש בעבר כמנהל כספים וחשב בחברת בניה ובחברת תוכנה, ולפני כן היה אנליסט בכיר בחברת נשיונל קונסלטנטס, מקבוצת בנק לאומי.

שבי אדלשטיין מונתה למנהלת חטיבת "רידמן קריירה" של "מכללת רידמן"

אדלשטיין בוגרת תואר ראשון ושני בתקשורת של האוניברסיטה העברית, שימשה בתפקיד מנהלת חטיבת הפקות בערוץ 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully