וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש השיווק של חודש נובמבר: מנכ"ל קשת אבי ניר

שמרית סלע

2.12.2008 / 14:59

בחירתו של ניר לאיש השיווק התבצעה טרם תקיפתו על ידי שני אלמונים



ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה באבי ניר, מנכ"ל קשת, לאיש השיווק של חודש נובמבר 2008. הועדה, שעל חבריה נמנים כ-15 מנכ"לים וסמנכ"לי שיווק בכירים, מציינת את שנת 2008 כ"שנת הריאליטי" ואת ניר כמי שהוביל את מהפכת הריאליטי הבאה לידי ביטוי אופטימלי במהלך השיווקי המזהיר של "האח הגדול" של קשת.



לטענת השופטים, "האח הגדול", מעבר להיותה תוכנית הריאליטי השוברת שיאי רייטינג, היא גם התוכנית הראשונה המשודרת 24 שעות ביממה בכבלים, באתר קשת (mako) ובסלולר והפכה לתופעה שהינה הרבה מעבר לתוכנית ריאליטי מוצלחת. לדברי השופטים, "האח הגדול" הינה למעשה תוכנית המהווה מיקרו-קוסמוס של החברה הישראלית על כל גווניה ומורכבויותיה, והשיח החברתי שהיא יצרה מכה גלים ואינו יורד מסדר היום החברתי בישראל.



לפני כשבוע הותקף ניר בקרבת ביתו על ידי שני אלמונים. בחירתו של ניר לאיש השיווק על ידי האיגוד התבצעה טרם התקיפה. מנכ"ל האיגוד, תלמה בירו, אמרה כי "תקיפתו האלימה של חברנו אבי ניר התקבלה על ידי המפרסמים ואנשי השיווק בישראל בתחושת זעזוע, פלצות וחרדה. אנו מוקיעים בכעס, בשאט נפש ובנחרצות כל ניסיון לפגוע בחופש הביטוי ובחופש העיתונות שאבי ניר הוא שם נרדף לשניהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully