וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקה של 15 מיליון שקל לסיבידיה הישראלית עם וודאפון גרמניה

אמיתי זיו

2.12.2008 / 15:09

סיבידיה עוסקת בפתרונות מתקדמים בתחום אבטחת ההכנסה לחברות תקשורת וסלולר



סיבידיה נטוורקס (cVidya Networks) הישראלית, שעוסקת בפתרונות מתקדמים בתחום אבטחת ההכנסה (Revenue Assurance) לחברות תקשורת וסלולר, חתמה על עסקה עם ענקית הסלולר וודאפון ( Vodafone) גרמניה, בהיקף של כ- 15 מיליון שקל.

מודל שוק הסלולר בגרמניה מבוסס על דילירים (מפיצים) אשר משווקים מכשירים וחוזים עבור מפעילות הסלולר. המערכת של סיבידיה תאפשר לוודאפון לבצע מעקב אחר עמלות הדילרים המשווקים את הטלפונים הסלולריים שלה ולמנוע הונאות העשויות להגיע להיקפים של מיליוני דולרים בשנה. לצורך כך, תטמיע סיבידיה בוודאפון פתרון ייעודי בשם ה-DealerMap אותו פיתחה והשיקה בשנה שעברה. ביכולת המערכת לנטר עמלות הנגבות על ידי דילרים המשווקים את המכשירים הסלולריים.

"הבחירה של וודאפון בסיבידיה תאפשר לה לשלוט בצורה יעילה ובטוחה בהוצאות שלה ולתת מענה לצורך הגובר לפקח על תהליך גביית עמלות הדילרים המהוות בממוצע כ-15% מסך כל התשלומים השנתיים של ספקיות תקשורת סלולרית כיום. מערכת ה-DealerMap של סיבידיה תאפשר לזהות התנהגות חריגה בתהליכי הגבייה וכך תאפשר לחברה להגיע לתוצאות הכספיות הטובות ביותר", מסר אלון אגינסקי מנכ"ל סיבידיה.



סיבידיה הוקמה בשנת 2001 על ידי אלון אגינסקי וחיים מר והינה חברה פרטית. החברה גייסה עד כה יותר מ-24 מליון דולר מקרנות הון סיכון מובילות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully