וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמל"ת תובעת את קיה העולמית בסכום של 157 מיליון שקל על גזילת זכויותיה להפצה בלעדית של רכבי קיה

דניאל שמיל

2.12.2008 / 15:11

זאת בטענה כי קיה ביטלה שלא כדין התקשרות עם קמ"י והעבירה את זכויות ההפצה לרמי אונגר ולחברות בשליטתו



קוריאה מוטורס ישראל (קמ"י), שעד לאחרונה שימשה כמפיץ בלעדי בארץ של כלי רכב מתוצרת קיה, תובעת ביחד עם חברת סמל"ת (חברת האם של קמ"י) את קיה מוטורס העולמית, רמי אונגר וחברות בשליטתו, בתביעה על סכום של 156.8 מיליון שקל. במסגרת תביעתן טוענות התובעות, בין היתר, כי קיה ביטלה באופן חד צדדי ושלא כדין את ההתקשרות הבלעדית שהייתה לה עם קמ"י, והעבירה את זכויות ההפצה לידיו של איש העסקים רמי אונגר ולחברות בשליטתו, טלקאר מוטורס וריי מוטורס, ללא כל תמורה.



בכתב התביעה שהוגש היום, באמצעות עו"ד אייל רוזובסקי, אורן גרוס ויוגב תובל, ממשרד צלרמאיר פילוסוף ושות', טוענות התובעות, בין היתר, כי מאז איבד אונגר והחברות בשליטתו את זכות ההפצה של כלי רכב מתוצרת דייהו, חתר אונגר תחת קמ"י. זאת כדי להכשיל אותה בפעילותה וליטול ממנה שלא כדין וללא תמורה את זכויות ההפצה הבלעדיות לכלי הרכב מתוצרת קיה. פעולות אלו, כך לטענת התובעות, נעשו בקנוניה עם קיה, והביאו בסופו של דבר לשלילת זכויות ההפצה של קמ"י ולהעברתן לידיו של אונגר.



בכתב התביעה מטעם קמ"י - אשר שימשה מאז 1995 ועד לאחרונה כמפיצתה הבלעדית בישראל של רכבי קיה -מצוין כי מאז הוקמה החברה הושקע הון עתק ביצירת התשתית הפיזית והאנושית לשיווק כלי רכב מתוצרת קיה, בבניית המותג ובהחדרתו לשוק בישראל. זאת מתוך הבנה ברורה שמערכת היחסים עמה תימשך לתקופה ארוכה. לטענת קמ"י וסמל"ת, הנתבעים הפרו את ההסכמים שנכרתו בין קמ"י לקיה, נהגו כלפי התובעות בחוסר תום לב ואי הגינות, והסבו לתובעות נזקים, הפסדים ואובדן רווח בגובה של עשרות מיליוני שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully