וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית ברגר מוותר על 85% משכרו באנטר הולדינגס

יובל מעוז

2.12.2008 / 16:37

שכרו של ברגר, בעל השליטה בחברת ההשקעות, הסתכם ב-2007 ב-2 מיליון שקל. אנטר הולדינגס היא בעלת השליטה ברשת טיב טעם

קיצוצי השכר בחברות הציבוריות נמשכים: היום הודיעה חברת אנטר הולדינגס, שבשליטת עמית ברגר, על קיצוצי שכר של מנכ"ל החברה ושל ברגר עצמו. ברגר מקצץ בשכרו כ-85% ומנכ"לית החברה, עדי בלומנפלד-פנחס, תוותר על כ-65% משכרה. שכרו של ברגר ב-2007 הסתכם בכ-2 מיליון שקל. שכרה של המנכ"לית הסתכם ב-1.1 מיליון שקל.

החברה מסבירה את המהלך במצבה הפיננסי של החברה ובעקבות המשבר הכלכלי העולמי המוביל לקושי בגיוס הון. עקב הצמצמום בהיקף הפעילות של החברה ממצבה הפיננסי ומהמשבר העולמי, החליט דירקטוריון החברה לבצע התאמות שכר לבכירים.

אנטר הולדינגס היא חברת השקעות הפועלת בתחום הקמעונות באמצעות רשת טיב טעם, ובתחום שוק ההון באמצעות אחזקה פסיווית במניות בית ההשקעות פריזמה.

אנטר הולדינגס סיימה את הרבעון השלישי עם הפסד של 39.1 מיליון שקל לעומת הפסד של כ-8 מיליון שקל ברבעון המקביל. לחברה יש אזהרת "עסק חי", כאשר יש לה גירעון בהון העצמי של כ-53.8 מיליון שקל בסוף הרבעון השלישי. החברה ציינה בדו"חותיה כי כדי לעמוד בהתחייבויותיה לבעלי איגרות החוב, היא פועלת למימוש אחזקות בחברות שבבעלותה.

עוד מציינת החברה כי ייתכן שבעקבות תנאי השוק, לא תצליח לבצע מימושים בזמן ולא תוכל לעמוד בהתחייבויותיה לתשלומי קרן וריבית על שתי סדרות האג"ח, א' ו-ב' של החברה, ולא תעמוד בפירעון אשראי בנקאי בזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully