וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך צו הקפאת ההליכים של נגבטק; השופטת קראה לבעלי השליטה להזרים כסף לחברה

הילה רז

2.12.2008 / 17:11

צו הקפאת ההליכים לחברה הוארך בחמישה שבועות



צו הקפאת ההליכים של חברת נגבטק הוארך היום בחמישה שבועות. כך קבעה שופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב בתום דיון. בתחילת החודש הגישה נגבטק בקשה להקפאת ההליכים המשפטיים נגדה לאחר שנקלעה לחובות המסתכמים ב-135 מיליון שקל ובהם תשלום שכר אוקטובר ל-147 עובדי החברה. החברה פיטרה באחרונה 136 עובדים ונותרה עם 11 עובדים בלבד, בהם אנשי הנהלה ואדמיניסטרציה.



צו הקפאת ההליכים הוצא לפי בקשת החברה ובהסכמת נושיה המובטחים. בבעלות החברה שישה פטנטים רשומים ברחבי העולם. משרדיה ומתקני המחקר והפיתוח שלה ממוקמים בעיר רחובות, ובבעלותה סניפים בארה"ב, בגרמניה ובמזרח הרחוק.

במהלך הדיון התנגדה עו"ד גלילה הורנשטין, המייצגת את העובדים המפוטרים, להארכת תקופת הקפאת ההליכים. בין היתר, מאחר שלטענתה נגבטק לא הציגה תוכנית הבראה לשיקום החברה.

השופטת אלשיך דחתה את טענות העובדים וקראה להם לנהל מגעים עם הנאמן שמונה לחברה, עו"ד אבנר כהן, ודרכו עם רוכשים פוטנציאלים. לדברי השופטת, "זהו דבר הרבה יותר ראוי לעובדים, ומתאים לאינטרסים שלהם". השופטת הוסיפה כי "היה ואלך לפי שיטת העובדים, מה יועיל להם היום מפרק לבד אולי מהרגשה שנעשה עמם צדק. אלא שלצדק יכול להיות מבחינתם מחיר כבד בעתיד".

השופטת קראה לבעלי השליטה בחברה להזרים כסף לצורך מימון הקפאת ההליכים. בנוסף קבעה כי על הנאמן לנהל משא ומתן עם בעלי השליטה בחברה לגבי סכומי הכסף שהם מתכוונים להזרים לקופת החברה, ולדווח לה בתוך 14 יום על תוצאות המשא ומתן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully