וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוזי ורטהיים על תקיפתו של מנכ"ל קשת אבי ניר: "אין בהפעלת אלימות כדי להניא את קשת מלשדר תוכניות"

אופיר בר-זהר

2.12.2008 / 17:31

אילנה דיין: "אם אכן מדובר בתקיפה על רקע היות ניר מנכ"ל של חברת תקשורת - מדובר בעליית מדרגה"



"דירקטוריון קשת מזועזע מההתקפה האלימה והקשה על מנכ"ל החברה אבי ניר. הדירקטוריון קורא למשטרה לחקור באינטנסיוויות ובנחישות את המקרה ולהביא לתפיסת התוקפים ושולחיהם" - כך כתב היום יו"ר דירקטוריון קשת מוזי ורטהיים במכתב ליועץ המשפטי של הזכיינית, רון גזית, בעקבות החלטת דירקטוריון בנושא.



ורטהיים התייחס להמשך ההתנהלות בקשת באומרו כי "קשת לא תירתע מלשדר תוכניות תחקיר על פי אמות המידה וההגינות המשפטית והמקצועית שהיא מחוייבת להן. אין בהפעלת אלימות או שיטות נלוזות מהסוג הזה כדי להניא את קשת מלשדר תוכניות המביאות מידע חשוב לציבור".



מנחת עובדה אילנה דיין התייחסה אף היא למקרה תקיפתו של ניר בסיום תוכניתה השבוע ואמרה כי כל אדם צריך להיות בטוח מפני תקיפה, ואולם, אם אכן מדובר בתקיפה על רקע היותו של ניר מנכ"ל של חברת תקשורת - הרי שמדובר בעליית מדרגה.



ניר הותקף בשבוע שעבר על ידי שני אלמונים כשטייל עם כלבו ליד ביתו בצפון תל אביב. השניים שאלו אותו האם הוא "אבי ניר מהטלוויזיה" וכשהשיב בחיוב תקפו אותו באלות. ניר סובל משברים בגופו. אחת האפשרויות שנבדקות היא כי ניר הותקף בשל תוכנית תחקירים חדשה שאמורה לעלות לשידור בקשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully