וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי מס הכנסה יכריזו על שביתה ללא הגבלת זמן החל מיום ראשון

חיים ביאור

2.12.2008 / 17:53

במסגרת השביתה - אי מתן שירותים לקהל והפסקת פעולות גביית מיסים



מועצת עובדי מס הכנסה, המייצגת 3,200 עובדים באגפי המיסים, תכנס ישיבת "חירום" מחר (ד') בבית ההסתדרות בתל אביב - זאת על מנת להחליט על שיבושים קשים. בכוונת הוועד, שבראשות טלחום פרדילוב, להחליט על קיום אסיפות מחאה מחר - מה שימנע מתן שירותים לקהל ויגרום להפסקת פעולות גביית מיסים. ביום ראשון הקרוב צפויים העובדים לפתוח רשמית בשביתה, ללא הגבלת זמן.



לטענת פרדילוב, הצעדים המתוכננים זוכים לתמיכתו של יו"ר הסתדרות עובדי המדינה, אריאל יעקבי, שישתתף בישיבת הוועד. עוד אמר פרדילוב כי ועד עובדי מס הכנסה הציג להנהלת משרד האוצר שתי דרישות שלא נענו עד כה: תשלום פיצוי לעובדים בגין מטלות שונות שהושתו עליהם, לרבות היישום של מס הכנסה שלילי; ותוספת של מאות עובדים חדשים לאגפי המיסים, כדי להקל על העומס מהעובדים הקיימים. "אנו עובדים כבר שש שנים ללא הסכם שכר קיבוצי חדש, בניגוד לעובדי המכס והמע"מ,
שלגביהם נחתם הסכם המבטיח להם תוספת שכר ישירה של 375 שקלים, והטבות אחרות", אמר פרדילוב.



עוד הוסיף, "עד עתה התאפקנו מסיבות שונות, כמו מלחמת לבנון שחייבה אותנו לתוספת מאמץ וחילופי- גברי בראשות רשות המיסים. כעת נגמרו התירוצים. הבענו נכונות להתפשר עם הנהלת האוצר, אבל זו לא הסכימה ללכת לקראתנו. לקראת הפעלת מס הכנסה שלילי התרענו שאנו קרובים לקצה גבול הסיבולת, בגלל היעדר פיצוי ומחסור בכוח אדם מקצועי, אך לא נענינו, אז המאבק שלנו מתחיל".



פרדילוב הוסיף כי סכסוך העבודה באגפי המיסים הוכרז על ידי ההסתדרות כבר לפני שלוש שנים, ולפיכך העובדים אינם נדרשים להמתין תקופת "צינון" של שבועיים, לפי החוק, כדי להתחיל בשיבושים, אלא רשאים להתחיל בצעדיהם כבר עתה. מהאוצר טרם נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully