וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ג'ונתן מילר מנסה לגייס מימון לרכישת יאהו; מניית יאהו עולה ב-8% בוול סטריט

נמרוד הלפרן

2.12.2008 / 20:44

ג'ונתן מילר מנהל מגעים עם קרנות השקעה פרטית וקרנות ממשלתיות, דיווח "וול סטריט ג'ורנל"



ג'ונתן מילר, לשעבר מנכ"ל חברת האינטרנט AOL, מנסה לגייס מימון לרכישת חברת האינטרנט יאהו, או חלק מהחברה. כך לדברי גורמים המקורבים למצב, דיווח אתר האינטרנט של העיתון "וול סטריט ג'ורנל". מניית יאהו עולה ב-8% במסחר בוול סטריט בעקבות הדיווח.



מילר מנהל זה מספר חודשים מגעים עם קרנות השקעה פרטית וקרנות ממשלתיות לגבי מימון לעסקה, דיווח העיתון. על פי הדיווח, מילר מעריך כי ניתן יהיה לסגור עסקה לרכישת יאהו במחיר של 20-22 דולר למניה - רמת מחירים שתחייב גיוס של 28-30 מיליארד דולר לרכישת יאהו כולה.



מוקדם יותר השבוע דיווח העיתון הבריטי "סאנדיי טיימס" כי מיקרוסופט, חברת התוכנה הגדולה בעולם, מנהלת מגעים לרכישת עסקי החיפוש המקוון של יאהו תמורת 20 מיליארד דולר. לפי הדיווח, העסקה עשויה להוות חלק מהסכם כולל שבמסגרתו מיקרוסופט תתמוך בצוות ניהולי חדש של יאהו, שבראשו יעמדו מילר וראש חטיבת פוקס אינטראקטיב מדיה לשעבר, רוס לווינסון. עם זאת, הכחישה יאהו את הדיווח וטענה כי מדובר בשמועה בלבד.



מנכ"ל מיקרוסופט, סטיב באלמר, אמר בחודש שעבר כי למיקרוסופט אין כל כוונה להגיש הצעת רכש חדשה עבור יאהו, לאחר שהאחרונה דחתה הקיץ הצעה של מיקרוסופט בסך 47.5 מיליארד דולר - או 33 דולר למניה - זאת למרות התפטרותו של מנכ"ל יאהו ג'רי יאנג. מאז דחיית הצעת הרכש צנח מחיר מניית יאהו ל-9 דולר, אם כי בשבועות האחרונים התאושש מחירה ל-11.5, דולר על רקע הגדלת החזקותיו של המשקיע המיליארדר קרן אייקאן ביאהו ל-5.5% מהמניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully