וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודו דוחה את הייצור לאפריל בעקבות קשיים פיננסיים של ספקיה

מאת גיא גרימלנד

3.12.2008 / 7:06

מנכ"ל ומייסד מודו דב מורן: "אף הסכם עם לקוח לא בוטל ולא פוטרו עובדים נוספים"



>> "הייצור של המודו מתעכב ויחל רק באפריל מכיוון שכמה ספקים שלנו נקלעו לבעיות פיננסיות", כך אמר מייסד ומנכ"ל חברת מודו (Modu), המפתחת טלפון סלולרי מודולרי, דב מורן. זאת לעומת הצהרות מורן בעבר כי הייצור יחל בתחילת הרבעון הראשון של 2009. הסיבה לעיכוב היא שאחד הספקים של מודו הוא חברת התוכנה סקיי, שפשטה את הרגל.

בנוסף, מורן מכחיש את השמועות שלפיהן מצבה של מודו, שפיטרה באחרונה 88 עובדים, קשה. "אם תגיע למשרדי החברה ותמצא שפוטרו יותר מ-88 עובדים תקבל 1,000 דולר על כל עובד. לא פיטרנו יותר מ-88 עובדים ואף החזרנו שניים-שלושה. בנוסף, אף הסכם עם לקוח לא בוטל ואף הצטרף בימים האחרונים לקוח מהותי שביצע הזמנה יפה".



עם זאת, מורן מודה כי המשבר השפיע על היקף הגיוסים של החברה. מודו קיוותה לגייס 100 מיליון דולר אך גייסה 85 מיליון דולר. בנוסף, מפרסומים שונים עולה כי לא רק שהחברה רחוקה מיעד הגיוס, אלא שמורן היה המשקיע העיקרי בה. "זה פשוט לא נכון, השקעתי חמישה מיליון דולר במודו וזה הכל", אמר מורן.



כיצד מתמודדת מודו עם המשבר?



"אני מאמין שהחברה מחוזקת וערוכה לאתגרים שלפניה ולא צפויים פיטורים נוספים.



אתה צופה בעיה במכירות?



"דווקא בתקופת משבר אנשים יעדיפו לרכוש מכשירים במחיר בינוני. התחושה שלנו חיובית והנתונים מצביעים על כך ששוק הטלפונים צפוי לקטון באחוזים בודדים".



לדברי מורן, מודו ספגה מכה אבל היא מתגברת. עם קופת מזומנים של 85 מיליון דולר, נראה שגם אם מודו תספוג מכה קשה בכל הקשור למכירות, היא עדיין תוכל להחזיק מעמד לפחות עד 2011.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully