וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית בשלומציון המלכה בתל אביב נמכר ב-1.7 מיליון דולר

מאת רז סמולסקי

3.12.2008 / 7:06

מחיר הבית גבוה פי שניים מהמחיר ששולם עליו לפני שנה וחצי



>> תושב מילאנו שבאיטליה רכש בית ברחוב שלומציון המלכה בתל אביב בכ-1.7 מיליון דולר לשימוש עצמי. המחיר שולם, למעשה, על הקרקע של 230 מ"ר שעליה נמצא המבנה, ואילו הבית מיועד להריסה.

רחוב שלומציון נמצא בצפון הישן של תל אביב במקביל לרחוב יהודה המכבי. לדברי יוסף סיונוב, בעל רשת התיווך הומלנד שביצע את העסקה, מותר לבנות על המגרש בניין קומות ששטחו 450 מ"ר. מחיר העסקה מגלם שווי של כ-7,400 דולר למ"ר של קרקע, והמחיר שקול למחיר של מ"ר בנוי של נכסי יוקרה.



סיונוב מציין כי הבית נרכש לפני שנה וחצי בלבד תמורת 820 אלף דולר לצורך השקעה. בתקופה זו עלה ערכו של הנכס ב-880 אלף דולר, כלומר, הנכס יותר מהכפיל את ערכו.



"המחיר מציין נקודת שיא", אומר סיונוב, ומסביר כי המשקיע הצליח למכור את הבית במחיר גבוה מאוד, למרות התקופה האחרונה, מפני שהמשפחה האיטלקית ביקשה לרכוש נכס לצורכי מגורים ולא להשקעה. בכוונתה להשקיע כמיליון דולר נוספים בהריסת הבית הקיים ובבניית וילה חדשה, באמצעות אדריכל איטלקי שיבוא במיוחד ממילאנו לשם כך.



ויש גם בשורה משמחת לבעלי נכסים דומים בסביבה: המשפחה הרוכשת היא רק הראשונה. "מדובר בקבוצה של שש משפחות עשירות מאיטליה שהתעקשו לגור באותה שכונה, בסמטאות ליד רחוב יהודה המכבי וחמש משפחות עדיין מחפשות בית באזור הממוקד הזה בלבד", אומר סיונוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully