וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'קדה נערכת להאטה ב-2009: מפטרת כ-24 עובדים של החברה

ניר צליק

3.12.2008 / 12:19

פיטורי העובדים צפויים לחסוך 2.3 מיליון ד' בהוצאות התפעול; החברה הודיעה בנוסף כי תעמוד בתחזיות ל-2008


ג'קדה, המפתחת תוכנות למוקדי שירות טלפוניים, תפטר כ-14% מכוח העבודה של החברה ברחבי העולם – כ-24 עובדים – כדי להיערך לשנת 2009. החברה תפטר כ-18 עובדים מהבחרה עצמה ועוד 6 מקבלני משנה. פיטורי העובדים צפויים לחסוך לחברה 2.3 מיליון דולר בהוצאות התפעול.

נשיא החברה, פול או'קלאהן, אמר כי "גדלנו ב-60% בשנה במהלך שלוש השנים האחרונות, ונעמוד בתחזית שלנו ל-2008 עם צמיחה בהכנסות של 57%-62% וירידה בהפסד הנקי של 40%-50%". "עם זאת", הוסיף, "לאור המצב הכלכלי, זה הכרחי שנבנה תוכנית גידול קונסרווטיווית יותר לשנה הבאה, ואנחנו נוקטים בצעדים ההכרחיים כדי להתאים את הוצאות התפעול שלנו לתוכנית החדשה".

ג’קדה מתמחה בפיתוח תוכנות אינטגרטיוויות לשיפור מערך שירות הלקוחות במוקדים טלפוניים שמפעילים ארגונים גדולים. פתרונות התוכנה שלה מיועדים להגדיל את האוטמציה במוקדי שירות הלקוחות, ולסייע בניהול תהליכים עסקיים מורכבים.

ג'קדה היא אמנם חברה ישראלית, אבל למעט מרכז הפיתוח הממוקם בהרצליה, מתרכזת שאר הפעילות במשרדים בעיר אטלנטה שבמדינת ג'ורג'יה. לפני כשנתיים צורף או'קלאהן לחברה, ובתור נשיא קיבל את הפיקוד על כל המחלקות למעט המו"פ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully