וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים: דו"חות רבעון שלוש של אלביט מערכות משקפים צמיחה של 29.3% - מחיר היעד 60 דולר למניה

TheMarker

3.12.2008 / 12:17

אלביט מערכות נסחרת כיום סביב שער של 28 דולר ומחיר היעד של בנק הפועלים לאלביט נמצא כ-57% מעל למחיר המניה הנוכחי


דו"חות רבעון שלוש של שהתפרסמו ב-25 לנובמבר הצביעו על צמיחת מכירות אורגנית בשיעור של 29.3% עם שיפור ניכר בשולי הרווח הגולמי, התפעולי והרווח הנקי.

ביחידת המחקר של בנק הפועלים מפרסמים היום סקירה על מניית אלביט מערכות בהמלצת 'תשואת יתר' ועידכון כלפי מטה של מחיר היעד ל-60 דולר עקב שינוי בשיעורי ההיוון. אלביט מערכות נסחרת כיום סביב שער של 28 דולר ומחיר היעד של בנק הפועלים לאלביט נמצא כ-57% מעל למחיר המניה הנוכחי.

לדברי האנליסט דוד לווינסון שערך את הסקירה "צבר ההזמנות של אלביט מערכות עד סוף 2009 נראה מרשים ואנו סבורים כי ברבעון הבא נשוב ונראה צמיחה בסך כל צבר ההזמנות".

אלביט מערכות פרסמה את דוחותיה לרבעון שלוש ב-25 לנובמבר. הכנסות החברה רשמו גידול של 29.3% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. זהו הרבעון הראשון השנה שהשוואתו לרבעון המקביל מבטאת צמיחה אורגנית נטו, ללא השפעת מיזוגה של תדיראן קשר במאי שנה שעברה.

שולי הרווח הגולמי של החברה תרמו גם הם לדו"ח המוצלח של אלביט מערכות. בעוד שברבעון המקביל עמדו שולי הרווח על 27.0%, הרי שברבעון הנוכחי עמדו שולי הרווח על 29.5%. הרווח הגולמי לרבעון השלישי עלה ב-41.5% ל-198.3 מיליון דולר לעומת רווח גולמי של 140.2 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח התפעולי הסתכם ב-78 מיליון דולר ושולי הרווח הגיעו לשיא של 11.7%. ברווח זה כלולה הכנסה חד פעמית בגובה של 6 מליון דולר הקשורה להסדר משפטי של חברת בת.

צבר ההזמנות של אלביט מערכות עמד בסוף הרבעון השלישי על סך של 4.87 מיליארד דולר, בעוד שברבעון הקודם הצבר עמד על 5.05 מיליארד דולר. ביחס לרבעון המקביל, גדל הצבר ב-%7.1. בגילום רבעוני, צבר ההזמנות עד סוף 2009 מהווה 88% מההכנסה הממוצעת לרבעון.

לדברי לווינסון "צבר ההזמנות לטווח הקצר נמצא בשיאו, ותומך בהמשך צמיחת המכירות בקצבים דו-ספרתיים לפחות עד סוף 2009. באשר לירידה שנרשמה בצבר ההזמנות הכולל, אנו נוטים להאמין כי היא לא מהווה אינדיקציה לשינוי מגמה, בעיקר לאור העובדה כי החברה פרסמה, עד כה, על חתימת חוזים נוספים ברבעון הרביעי בסך של 280 מיליון דולר המהווים סכום מרשים למדי, בהשוואה לפרסומים ברבעונים הקודמים".

למרות הצפי לקיצוץ בתקציבי הביטחון בארה"ב, סבורים בבנק הפועלים שאלביט מערכות תמשיך בצמיחה דו ספרתית במכירות וברווח גם בשנת 2009.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully