וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידו סמואל מוכר פעילות הברוקראז' של ברוקר טוב לסייבל השקעות

יעל פולק

3.12.2008 / 12:42

שחר סיידון: זיהינו הזדמנות עסקית שנבעה לכאורה מהמהלומה הקשה שקיבל סמואל מהתקשורת



סייבל השקעות, שבבעלות שחר סיידון, רכשה את פעילות הברוקראז' של ברוקר טוב מעידו סמואל. ברוקר טוב סיפקה פתרונות מסחר בשוק ההון הישראלי והאמריקאי ללקוחות עצמאיים. החברה הפעילה גם מכללה, אשר סיפקה לימודים פרקטיים בשוק ההון.



לפני כשנה פורסם תחקירו של אמנון לוי אשר טען כי בני זוג מקיבוץ בצפון הפקידו בידיו של סמואל ירושה בסכום של 440 אלף שקל. כשבועיים לאחר מכן, על פי הטענות, נשארו בחשבון רק 2,751 שקלים. 3 חודשים אחרי פתיחת החשבון, סגרו אותו בני הזוג והתגלו כי התבצעו בו 63 אלף פעולות. לטענת הזוג, סמואל השיב להם 48 אלף שקל. לאחר פרסום התחקיר, הכחיש סמואל את הטענות ואף הגיש תביעת לשון הרע בהיקף של 1.2 מיליון שקל נגד אמנון לוי וצוות התוכנית.



לפני כשנה רכשה סייבל את הפורטל הפיננסי ספונסר. האתר מספק שירותים פיננסים למשקיעים כגון אלרטים באמצעות SMS, הטבת עמלות למסחר בניירות ערך ואופציות, קורסים, סקירות ומאמרים מקצועיים.



לדברי שחר סיידון, בעל השליטה בסייבל השקעות, "רכשנו את הפעילות של ברוקר טוב לאחר שזיהינו הזדמנות עסקית וכלכלית יוצאת מן הכלל, אשר לכאורה נבעה מהסטטוס הנוכחי של הבעלים הקודמים שקיבלו מהלומה קשה על ידי התקשורת. חשוב לציין כי סייבל או ספונסר אינן מביעות עמדה לגבי הפרסומים אודות עידו סמואל, ונמנעים מלהזדהות עם צד כזה או אחר. כמו כן, אותן פעילויות אשר בהן הוטל דופי אינן מהוות חלק מהפעילות הנרכשת על ידנו, ובלי קשר אנו בטוחים שאותן פעילויות שעוברות לידינו ינוהלו בהתאם לסטנדרטים שלנו ולשביעות רצון מלאה של הלקוחות הקיימים ושל הלקוחות שיצטרפו בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully