וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית מעריב יוצא למכרז - שווי הביניין מוערך בעיתון בכ-70 מ' ש'

רז סמולסקי

3.12.2008 / 14:16

אחד מתנאי המכרז הוא להשכיר את הנכס ל"מעריב" לתקופה של 2-4 שנים


לאור הקשיים הכלכליים אליהם נקלע "", מוציא העיתון למכירה את משכנו ההיסטורי באמצעות מכרז. אחד מתנאי המכרז, להשכיר את הנכס ל"מעריב" לתקופה של 2-4 שנים. לפני כחודשיים נחשף ב-TheMarker כי החברה קיימה פגישות עם חברות נדל"ן ומתווכים כדי לבדוק את האפשרות למכור את הנכס.

נמרודי מחפש מזומנים: מציע למכירה את בית מעריב ב-45 מיליון שקל

בית מעריב נמצא בצומת מעריב, בפינת הרחובות המסגר וקרליבך - רחוב שנקרא על שם עזריאל קרליבך, מייסד העיתון. בסמוך לו מתוכנן להיבנות מתחם השוק הסיטונאי. מדובר בבניין משרדים ישן בן שש קומות ובו שטחי משרדים בהיקף של כ-6,000 מ"ר. במצבו הנוכחי, הבניין אינו אטרקטיווי למשקיעים אבל יש בו פוטנציאל להשבחה באמצעות הגדלת זכויות הבנייה.



מ"מעריב" נמסר כי כעת מוגשת תוכנית בנייה למגדל משרדים בגובה 20 קומות. הערכת המחיר של 70 מיליון שקל מבוססת על זכויות הבנייה העתידיות. לבניין מיקום טוב, קרוב לציר תנועה ובסמוך למגדלי משרדים אחרים כמו מגדל סונול ורובינשטיין בדרך מנחם בגין ומגדל המילניום והפלטינום ברחוב הארבעה.

מאידך, בתקופות טובות יותר יכול היה הבניין למקסם את פוטנציאל המחיר שלו, אבל במצב הנוכחי של שוק הנדל"ן, חוסר הוודאות לגבי מחירי המשרדים והקשחת התנאים למימון על ידי הבנקים יקשו על סגירת עסקה במחיר מלא.

נדב כספי, סמנכ"ל התפעול, הרכש והנכסים של "מעריב": "בית מעריב הינו אחד מנכסיה ההיסטוריים של העיר תל-אביב. חשוב לציין כי ההחלטה להוציא את בית מעריב למכירה למרות המשבר הכלכלי, נובעת מהאמונה שהיותו נכס אסטרטגי תביא מתעניינים רבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully