וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלייה של 9% בביקוש לעובדי שירות ומכירה בנובמבר לעומת החודש המקביל אשתקד

עידו סולומון

3.12.2008 / 15:04

כך עולה מנתוני אורטל משאבי אנוש; ירידה של 9% בביקוש הכללי לעובדים לעומת הממוצע החודשי ברבעון הקודם


בחודש נובמבר 2008 חלה עלייה של 9% בביקוש לעובדי שירות ומכירה לעומת נובמבר אשתקד, ועלייה של 4% לעומת הממוצע החודשי ברבעון הקודם, כך עולה מנתוני חברת אורטל משאבי אנוש. עם זאת, חלה ירידה של 9% בביקוש הכללי לעובדים לעומת הממוצע החודשי ברבעון הקודם (ממוצע חודשים יולי-ספטמבר; חודש אוקטובר האחרון היה ברובו חגים, לכן אינו נכלל בנתונים).

תחום הלוגיסטיקה רשם ירידה של כ-10% בהשוואה לממוצע החודשי ברבעון הקודם. בתחום האדמיניסטרציה חלה ירידה של 35% ביקוש בהשוואה לחודש נובמבר אשתקד וירידה של 30% בהשוואה לממוצע החודשי ברבעון הקודם. בתחום תעשייה וייצור חלה ירידה של 9% בביקוש עובדים בהשוואה לחודש המקביל אשתקד, וירידה של 23% מול הממוצע החודשי ברבעון הקודם.

"תחום מקצועות השירות והמכירה הינו הענף היחיד שלא נפגע מהמצב, ולהערכתנו גם לא צפוי להיפגע בזמן הקרוב", מסביר נחום רחמים, מנכ"ל אורטל משאבי אנוש. "בחברות רבות מערך זה הופך להיות אקוטי דווקא בזמנים אלו. בין היתר ניתן למנות את חברות הביטוח שבבעלותן קרנות פנסיה, המגייסות בימים אלה נציגי שירות רבים על מנת לתת מענה לפניות הרבות המופנות אליהן מאזרחים מודאגים, וכן את חברות התקשורת למיניהן, לרבות חברות הסלולר, שכרגע לא נראה כי המצב הכלכלי משפיע עליהן באופן משמעותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully