וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלוריסטם גייסה 1.2 מיליון דולר ממשקיע חיצוני

ניר צליק

3.12.2008 / 15:36

בנוסף, דירקטוריון החברה וצוות ההנהלה החליטו על השקעה אישית נוספת של כ-150 אלף דולר בחברה


חברת הביו-רפואה הישראלית פלוריסטם (Pluristem), אשר מפתחת טכנולוגיה לריפוי משקם באמצעות תאי גזע לטיפול במחלות כלי דם ומחלות ממאירות, חתמה על הסכם למכירת מניות ואופציות בהיקף כולל של כ-1.2 מיליון דולר למשקיע חיצוני. בנוסף, דירקטוריון החברה וצוות ההנהלה החליטו על השקעה אישית נוספת של כ-150 אלף דולר בחברה.

בהתאם לעסקה, החברה תמכור למשקיע כ-1.5 מיליון מניות לפי שווי של 40 סנט למניה - המסתכם להשקעה מיידית בחברה של כ-600 אלף דולר. למשקיע תינתן אופציה להשקעה נוספת של 600 אלף דולר תמורת כ-800 אלף מניות כשלב שני של העסקה, זאת בהודעה מראש עד 10 ימים מהמועד שבו תודיע החברה על הוכחה ראשונה לטכנולוגיית החברה בניסוי הקליני שתקיים. ההשקעה בשלב השני תתבצע על פי מחיר מניה של כ-75 סנט - גבוה בכ-90% מהמחיר על פיו מתבצעת העסקה הראשונה כעת.

פלוריסטם השלימה לאחרונה את שלב הניסוי הפרה קליני לטיפול בהיצרות עורקים בגפיים תחתונות (PLX-PAD) והיא נכנסת לשלב הניסויים הקליניים בבני אדם. פלוריסטם הוכיחה את הצלחת השימוש בתאי הגזע מהשלייה (תאי PLX) לשיקום ויצירת כלי דם חדשים בגפיים התחתונות בניסוי שנערך בכ-270 עכברים. שוק היצרות העורקים בגפים תחתונות מוערך בכ-4 מיליארד דולר בשנה, כשבארה"ב לבדה קיימים כ-12 מיליון חולים.

פלוריסטם מתמקדת בטיפול בהיצרות עורקים בגפיים תחתונות האופיינית לחולי סכרת ומעשנים כבדים. הטכנולוגיה של פלוריסטם פותחה בשיתוף פעולה עם הטכניון ומכון ויצמן למדע. הטכנולוגיה מדמה את מבנה מח העצם בגוף האדם ועל ידי כך מאפשרת לתאים להתרבות בתנאי גידול הדומים לתנאים השוררים בגוף האדם. חיקוי תנאי הגידול הטבעיים מאפשר לגדל את התאים ללא תוספות של זרזי צמיחה וכימיקלים, שעלולים לחבל ביציבות הגנטית של התא ולגרום למוטציות. הטכנולוגיה מוגנת ב-11 פטנטים שונים. החברה מעסיקה כ-30 עובדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully