וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"להחזיר את הדיון ברשת הביטחון לוועדת הכספים"

3.12.2008 / 16:02

ח"כ חיים אורון: בגלל הבחירות הקרבות, הנושא הופך לזירת התגוששות פוליטית בין האוצר למשרד ראש הממשלה ולא זוכה לדיון רציני

יו"ר מרצ וחבר ועדת הכספים ח"כ חיים אורון פנה היום ליו"ר הוועדה, ח"כ אבישי ברוורמן בבקשה לכנס ישיבה דחופה בנושא רשת הביטחון לכספי הפנסיה. הפנייה נעשתה בעקבות ריבוי הידיעות לפיהן ההסכם המתגבש בין משרד האוצר, משרד ראש הממשלה ובנק ישראל, לא יכלול את רשת הביטחון להגנה על החיסכון הפנסיוני.

"קיימת סכנה גדולה שהנושא המהותי של רשת ביטחון לחיסכון הפנסיוני, אשר נפרמה על ידי מדיניות ממשלתית אותה הוביל שר האוצר דאז, בנימין נתניהו, יהפוך לזירת התגוששות מפלגתית ופנים-מפלגתית במסגרת מערכת הבחירות, והנושא עצמו לא יזכה לדיון רציני ומעמיק", אמר אורון.

אתמול פירסם צוות כלכלנים שהוקם בהמלצת ראש הממשלה אהוד אולמרט הודעה, ולפיה החליט לבחון כלים כלכליים אלטרנטיוויים ויעילים יותר, וכי אם ולא יימצאו -­ לחזור לרשת הביטחון שהציע האוצר ולנסות לייעל אותה. זאת לנוכח מורכבות היישום של רשת היבטחון והעלות הצפויה שלה.

אורון הוסיף כי "מכיוון שהדיון על רשת הביטחון, אופיה וממדיה, אינו יכול להיעשות רק במסגרת משא ומתן בין משרד ראש הממשלה למשרד האוצר, קיימת חשיבות לקיום דיון דחוף בנושא בוועדת הכספים, במקביל לדיון בהצעות הממשלתיות המונחות על שולחן הוועדה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully