וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר-און: על הפוליטיקאים הנמצאים בתקופת בחירות לגלות אחריות ולאשר את תוכנית ההאצה

TheMarker

3.12.2008 / 16:43

שר האוצר הציג היום התוכנית לחברי משלחת קרן המטבע העולמית שהגיעו במטרה לגבש את הדו"ח השנתי על ישראל



שר האוצר, רוני בר-און, וראשי משרדו נפגשו היום עם חברי משלחת קרן המטבע העולמית (IMF). משלחת קרן המטבע הגיעה לארץ לביקור בן שבועיים לגיבוש הדו"ח השנתי על כלכלת ישראל.



שר האוצר סקר בפני חברי המשלחת את מצבה של הכלכלה הישראלית והשפעות המשבר הגלובלי על המשק. שר האוצר הציג לנוכחים את עקרונות תכנית ההאצה על היבטיה הריאליים והפיננסיים במסגרתה הוזרמו עשרות מיליארדי שקלים לפרויקטים מחוללי צמיחה ו-11 מיליארד נוספים לטיפול בשוק ההון. "תוכנית ההאצה הכרחית לצמצום פגיעת המשבר הכלכלי העולמי. היא תסייע לאלפי עסקים ותייצר אלפי מקומות עבודה". השר הביע תקווה כי גם הפוליטיקאים הנמצאים בתקופת בחירות פנימיות במפלגותיהם, יגלו אחריות לאומית כלפי המשק, אך בראש ובראשונה כלפי האזרחים ויפעלו להעברת התוכנית בהקדם בועדת הכספים.



שר האוצר הבהיר לחברי המשלחת כי כל ממשלות ישראל בשנים האחרונות פעלו תוך שמירה על משמעת פיסקאלית. "אנו מודעים היטב לעובדה כי שמירה על יעדים פיסקאליים ברורים היא אחת הסיבות בזכותן המשבר העולמי המשפיע על כלכלות העולם כולו פגש כלכלה עם יסודות איתנים במדינת ישראל. בכוונתנו לשמור על יעדים אלו גם בעתיד". בנוסף, ציין השר כי בכוונתנו להמשיך במתווה הפחתת החוב הציבורי ושמטרתנו היא להגיע לשיעור של 60%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully