וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכסוך בין שתי ספקיות אינטרנט בארה"ב הוביל לניתוק לקוחותיהן זו מזו למשך 3 ימים

סוכנויות הידיעות

3.12.2008 / 17:32

משרדי עורכי דין רבים - לקוחות של חברת קוג'נט, נותקו ממערכת בתי המשפט בארה"ב - לקוחת ספרינט



סכסוך בין שתיים מספקיות האינטרנט הגדולות בארה"ב הוביל לניתוק מיליוני לקוחות אחד מהשני. ספרינט וקוג'נט, האחראיות לשתיים משדרות האינטרנט הגדולות בארה"ב, נקלעו לסכסוך כלכלי ומשפטי שהוביל את ספרינט להחליט להתנתק מקוג'נט למשך 3 ימים בתחילת נובמבר.



לקוחות ספרינט, כמו מערכת בתי המשפט הפדרלית, לא יכולים היו ליצור קשר עם לקוחות קוג'נט, עימם נמנות חברות עריכת דין רבות. הממשל המרכזי של מדינת מיין לא יכול היה ליצור קשר עם רשויות מקומיות. מיליוני לקוחות לא הצליחו לגשת לאתרי אינטרנט מסויימים.



הסכסוך נגע להסדר תעבורה ברשת, שלטענת קוג'נט, אמור להיות שותפות על בסיס חינמי, ולטענת ספרינט, הוא שירות בתשלום שהיא מספקת לקוג'נט. ספרינט טוענת כי קוג'נט חייבת לה יותר מ-1.2 מיליון דולר, נכון ליולי 2008 (סכום שודאי המשיך להתנפח), ואילו קוג'נט מסרבת לשלם סכום זה, בטענה כי מדובר בתרמית של ספרינט.



בתגובה החליטה ספרינט ב-30 באוקטובר לנתק את 10 הקישורים המחברים את שתי הרשתות. לקוחות שנסמכו אך ורק על ספרינט, לא הצליחו ליצור קשר עם לקוחות שנסמכו אך ורק על קוג'נט. טלפונים נזעמים מצד לקוחות שתי החברות לא איחרו לבוא, ובסופו של דבר החברה נכנעה ללחץ הלקוחות וחיברה מחדש את הקישורים ב-2 בנובמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully