וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופרפיש - לשעבר לינק איט - השלימה גיוס של 5.3 מיליון דולר לפי שווי של 11.7 מיליון דולר לאחר הכסף

גיא גרימלנד

3.12.2008 / 18:21

הטכנולוגיה הישראלית של לינק איש מאפשרת לזהות מוצרים דומים - אך זולים יותר באתרי מסחר מקווןב



חברת הטכנולוגיה, לינק איט, אשר פיתחה אלגוריתמים ופלטפורמה לזיהוי אובייקטים בתמונה באופן שיאפשר חיפוש ויזואלי באינטרנט, הודיעה על שינוי שם ומבנה, בעקבות השלמת גיוס של 5.3 מליון דולר מקרנות הון סיכון דרייפר פישר ושותפתה הישראלית (DFJ תמיר פישמן).



הגיוס בוצע לפי שווי של 11.7 מיליון דולר לאחר הכסף. במסגרת שינוי המבנה קיבלו בעלי המניות הקיימים של לינק איט (קסניה, NetService וקרן IVF) ויזמי החברה, מניות בחברת Superfish (סופרפיש), חברה אמריקאית שהוקמה לצורך שינוי המבנה. הללו בתמורה העבירו לסופרפיש את כל מניותיהם בלינק איט.



לאחר שינוי המבנה תחזיק סופרפיש במלוא המניות של לינק איט. לאחר ההשקעה מחזיקה קסניה ב -14.54% מהון המניות של סופרפיש בדילול מלא. "החיפוש באינטרנט מוגבל כיום לחיפוש טקסטואלי. תוספת המימד הויזואלי לחיפוש יאפשר בפעם הראשונה למצוא מוצרים, שאין להם תאור משמעותי במילים", אמר אולי גל-עוז, מנכ"ל סופרפיש.



לינק-איט הוקמה ביולי 2006 על ידי היזמים עדי פנחס ומיכאל צ'רטוק וחממת קסניה, שפיתחו טכנולוגיה המזהה אובייקטים בתמונות המאפשרת מציאת תמונות זהות. פנחסי אמר ל-TheMarker: "אנחנו במגעים בימים אלה עם חברות שונות ביניהן eBay, אמזון ושופינג.קום. המטרה היא שלקוח שיגיע לדף מכר כמו טבעת ב-eBay, למשל, יוכל ללחוץ על התמונה ולקבל טבעות דומות במחירים שונים. כיום יש 200 אלף טבעות ב-eBay ואין דרך למצוא דברים זהים במחירים שונים". פנחסי אומר שהטכנולוגיה מתאימה גם לאתרי היכרויות. אך, בשלב תתמקד החברה באתרי מסחר מקוון, ורק בעוד חצי שנה תפנה לשוק ההיכרויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully