וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלובליקום חותמת רבעון שחור: הפסד של 11.5 מיליון שקל

שרית מנחם

4.12.2008 / 6:59

אזהרת עסק חי, הון עצמי שלילי בסך 35 מיליון שקל והפסדים כבדים



קצת אחרי חצות, כשפעילי שוק ההון ישנים, שיגרה חברה גלובליקום טרייד (מילומור סחר לשעבר) את הדוחות לרבעון השלישי של 2008 ודיווחה על הפסדים של 11.5 מיליון שקל. בשבוע שעבר דיוחה החברה הפעילה בתחום התקשורת הסלולרית ברומניה ושנמצאת בשליטת אמנון סלע שתתקשה לשלם את חובה למשקיעים.



כך פתחו רואי החשבון את הדו"חות לרבעון: "לנוכח ההפסדים המתמשכים והגירעון בהון העצמי של החברה, היא לא תוכל להעביר את התשלומים לבעלי האג"ח במועדם". החברה מציעה לבעלי האג"ח לדחות את התשלומים לתקופה של שנה. בתמורה, יעביר אייזיק וולדמן המחזיר 27% ממניות החברה מחצית ממניותיו לנאמן האג"ח כשעבוד. הצעה זו תועלה בישיבת מחזיקי האג"ח בשבוע הבא.



החברה סיימה את הרבעון השלישי עם הפסד המיוחס לבעלי המניות של 11.5 מיליון שקל לעומת הפסד של 5.3 מיליון שקל ברבעון השלישי של 2007. הכנסות החברה לרבעון השלישי הסתכמו ב-96 מיליון שקל לעומת 77 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, ירידה של 20%. מהדו"חות עולה כי מה שהעיק על גלובליקום היה גידול בהוצאות שיווק ומכירה ובהוצאות המימון. בתשעת החודשים הראשונים של 2008 הפסידה החברה 32 מיליון שקל. בעקבות ההפסדים הונה העצמי של החברה שלילי ומסתכם ב-35 מיליו שקל. לאור התוצאות העגומות מציינים רואי החשבון כי ייתכן שהחברה לא תוכל להמשיך ולפעול כעסק חי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully