וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל מהדקת את החגורה: עצרה פיתוח פרוייקטים חדשים ומקצצת בפינוקים לעובדים

סוכנויות הידיעות

4.12.2008 / 10:02

הפסיקה את מנהג תה המנחה היומי שהיה נהוג במשרדיה בניו יורק, לפי "וול סטריט ג'ורנל"



גוגל, ענקית האינטרנט שהיתה ידועה בפינוקי עובדיה ובהשקעות כספים רבים לפיתוח מוצרים שונים, נאלצת להדק את החגורה. כך דיווח העיתון "וול סטריט ג'ורנל". לאחר שפרוייקטים כמו גוגל צ'ק-אאוט, שירות התשלומים המקוון של גוגל, ושירות מכירת זמן הפרסום בטלוויזיה של גוגל לא הניבו הכנסות משמעותיות, היוו עסקי מכירות הפרסום המקוון 97% מכלל ההכנסות. מניית גוגל ירדה מ-741.79 דולר בנובמבר 2007 ל-279.43 דולר בסגירת המסחר אתמול בבורסת נאסד"ק.



בשל נתונים אלה, גוגל החלה לקצץ בהוצאותיה על פרוייקטים חדשים. בחודש שעבר הפסיקה גוגל לממן את פרויקט סירץ-מאת', אתר שנועד לסייע בארגון מחדש של תוצאות חיפושים. החודש, תפסיק החברה את פיתוחו של פרוייקט לייבלי - עולם וירטואלי של החברה.



בנוסף התחילה גוגל לקצץ בהטבות לעובדים. במהלך החודשים האחרונים היא הורידה את מספר שעות פעילות הקפיטריה החופשית והפסיקה את מנהג תה המנחה היומי שהיה נהוג במשרדיה בניו יורק. בסוף חודש נובמבר הודיעה גוגל כי תפטר כעשרת אלפים עובדי פרילאנס, אבל אין לה כוונה לקצץ בקרב העובדים הקבועים של החברה. תפקידיהם של עובדי הפרילאנס נעו מהנדסה ועד קייטרינג. גוגל סיימה את הרבעון השלישי עם 20,123 עובדים בחברה וכעשרת אלפים פרילאנסרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully