וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"שוקינג סייל" של קניוני עזריאלי לא הצליח לטשטש את המיתון: היום הראשון של מכירות בהנחות לא צלח

עדי דברת

4.12.2008 / 11:39

גורם באחת מרשתות האופנה מסר ל-TheMarker כי אף חלה ירידה במכירות ברוב החנויות לעומת שנה שעברה



היום הראשון של מבצע ה'שוקינג סייל' של קניוני עזריאלי הסתיים לא טוב כפי שציפו חלק מרשתות השיווק, כך סיפרו גורמים בכירים בענף.



קבוצת קניוני עזריאלי הכריזה על ה'שוקינג סייל' המסורתי וקבעה אותו לשלושה ימים בין התאריכים 5-3 לדצמבר. מדובר בשלושה ימים של מכירות בהנחות גבוהות יחסית לתחילת העונה, באלף חנויות ובתשעת הקניונים של הקבוצה. גורמים בעזריאלי מסרו לפני המהלך כי הם מצפים לכ-600 אלף מבקרים במהלך שלושת הימים ולפידיון של 55 מיליון שקל.



פאר נדיר, מנכ"ל קניוני עזריאלי, מסר כי ביום הראשון, שהתקיים אתמול (רביעי), היקף הקניות היה פי שלושה מיום קניות רגיל: והגיעו לקניונים כ-180 אלף מבקרים: "בקסטרו, רנואר, אדידס, סליו, הוניגמן, פוקס והיינס הקניות היו פי שלושה מביום רגיל והנתונים שיש בידינו דומים ל'שוקינג סייל' הקודם שערכה הקבוצה. בהשוואה לימים רגילים מדובר בעלייה של ממש". יוסי מלכה, מנכ"ל הוניגמן, מסר כי התוצאות היו בסך הכול טובות ותאמו לציפיות הרשת ולתוצאות היום הראשון הקודם של ה"שוקינג סייל".



מנגד, בכירים בענף מסרו כי היום הראשון לא הסתיים טוב כפי שציפו ושהייתה ירידה בקניון איילון ובקניון עזריאלי לעומת שנה שעברה של למעלה מעשרה אחוזים. בכיר באחת מרשתות האופנה מסר ל-TheMarker נתונים לפיהם לא ניכרה עלייה במכירות ברוב חנויות הרשת לעומת שנה שעברה ואף חלה ירידה. מנתונים שמסר עולה כי בקניון עזריאלי רשמה החנות קיטון של כ-12% לעומת שנה שעברה ובקניון איילון חל קיטון של 25%. לדבריו, הקניונים בפריפריה עבדו טוב יותר ובקניון הנגב בבאר שבע נרשמה עלייה של כ-8% במכירות וגידול של 15% מהיום הקודם (שלישי).



מביקור בקניון עזריאלי בת"א בשעות הערב ניכר עומס של מבקרים בקניון אולם בקופות במרבית החנויות לא ניכרו תורים ופקקי התנועה שליוו את ה"שוקינג סייל" בשנים קודמות לא נראו. עיקר ההמון התמקד ברשתות FOX - שהציעה 50% על כל החנות - וקסטרו - שהציעה 25% הנחה על כל החנות. בחנויות הנעליים בקומה השנייה של הקניון לא ניכרה תנועה רבה.



ראוי לציין כי רשתות האופנה הקדימו את תחילת מבצעי המכירות של סוף העונה כך שאטרקטיוויות המבצעים נתפסה כפחות משמעותית משנים קודמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully