וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות לכדורגל הוציאה צו עיקול לנכסי ערוץ 10 בסך 7.5 מיליון שקל

אופיר בר-זהר

4.12.2008 / 12:09

הערוץ הודיע להתאחדות כי הוא מפסיק עמה את החוזה, בעקבות סכסוך כספי על גובה שער הדולר שמשלם הערוץ



ההתאחדות לכדורגל הוציאה צו עיקול על נכסי ערוץ 10 - כך נודע ל-TheMarker. בהחלטה שנחתמה על ידי רשם בית המשפט המחוזי בתל אביב איתן אורנשטיין ביום רביעי האחרון נרשם כי ניתן צו עיקול זמני בסך 7.5 מיליון שקל. הבוקר כבר יצאו צווי העיקול לגורמים השונים. בין המקומות שמהם יעוקל הכסף נמצאים חשבונות בנק של הערוץ, כסף שאמור להגיע לערוץ ממשרדי פרסום, כסף שאמור להיות מועבר ממועצת ההימורים וכן עיקול שיוטל על רכבי החברה במשרד הרישוי.



כזכור, בסוף השבוע האחרון הודיע הערוץ להתאחדות לכדורגל כי הוא מעוניין להפסיק עמה את החוזה, זאת בעקבות סכסוך כספי על גובה שער הדולר שמשלם הערוץ. הערוץ ממשיך לשדר את המשחקים למרות שהפסיק להעביר כסף תמורתם. לערוץ 10 חוזה מול ההתאחדות אשר נמצא בתוקף עד סוף העונה הנוכחית, ולפיו נקבע כי הערוץ ישלם להתאחדות סך של 6.5 מיליון דולר לעונה בגין השידורים. לאחרונה פנה ערוץ 10 להתאחדות וביקש להפחית את המחיר, והתקיימו מספר פגישות בין ההתאחדות לראשי הערוץ, אך לא הושגה הסכמה.



הערוץ קיבל מההתאחדות לאחרונה מענק בסך 4 מיליון שקל בגין הסכמתו להעביר את שידור המשחק המרכזי ליום שני, זאת בגלל רצון ההתאחדות לפזר המשחקים המופיעים בטופס הווינר על פני השבוע. מעבר המשחק לימי שני אמנם שיפר את נתוני הצפייה, אבל כעת צריך ערוץ 10 להציב תוכניות אחרות בימי ראשון שיתחרו (ויפסידו) למפלצת הרייטינג "האח הגדול". בנוסף משחקי כדורגל נחשבים ללא נוחים מבחינת מכירת זמן אוויר, זאת מאחר שאין הפסקות קצרות במהלך המשחק (כמו פסקי זמן בכדורסל למשל) ובמהלך הפסקת המחצית שבה משודרות הפרסומות הרייטינג צונח באופן משמעותי.



מההתאחדות לכדורגל נמסר: "לאור המצב שנוצר נאלצנו לנקוט באמצעים הכרחיים על מנת להבטיח את זכויותינו וטובת הכדורגל הישראלי".



מערוץ 10 סירבו להתייחס לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully