וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטוויז'ן מצטרפת לסלקום ו-yes: מנכ"ל החברה מקצץ 10% משכרו

אמיתי זיו

4.12.2008 / 12:51

עלות שכרו החודשי של הנטר עומדת על 155 א' ש'; עובדים שמשתכרים מעל 15 א' ש' בחודש יפרדו מ-5%



גם 013 נטוויז'ן נערכת למשבר בשווקים והחברה החליטה של שורה של קיצוצים בקרב ההנהלה והבכירים. מנכ"ל החברה, ריצ'רד הנטר - שמשתכר 100 אלף שקל לחודש - החליט לקצץ משכרו 10%, כל חברי ההנהלה הבכירה יפחיתו משכרם 8% וכל עובד בחברה שמשתכר מעל 15 אלף שקל בחודש יקוצץ ב-5%.



בכך מצטרף הנטר למנכ"לים אחרים והנהלות בכירות אחרות אשר ביצעו קיצוצים דוגמת סלקום ו-yes. עלות שכרו החודשי של הנטר עומדת על 155 אלף שקל, ומשכורת הברוטו שלו היא 105 אלף שקל. יש להדגיש שעבור 90% מעובדי החברה הקיצוצים הללו אינם רלוונטים היות והם משתכרים פחות מ-15 אלף שקל. נטוויז'ן אינה מתכוונת לפטר עובדים. החברה נמצאת בתהליך גיוס שעתיד להמשך גם בשנה הבאה.



על הקיצוצים הודיע הנטר בישיבת הנהלה ולאחר מכן שיגר לעובדי החברה מכתב: "ימים סוערים עוברים על המשק העולמי והכלכלה הישראלית בפרט. לשמחתי מצבה של החברה איתן ויציב, ואנו מסיימים את שנת 2008 עם תוצאות מצוינות. עם זאת, עוצמתה של חברה נבחנת, בין היתר, ביכולתה לחזות מצבים משתנים מבעוד מועד וביכולתה להגיב במהירות וביעילות. מחובתה של הנהלה להיערך מבעוד מועד לתרחישים אפשריים, ומסיבה זו התחלנו גם אנו לפני מספר חודשים להיערך לקראת המשבר והמיתון וזאת דרך נקיטת מירב הצעדים לצמצום עלויות ושיפור האפקטיוויות של עבודתנו. כיום, החלטנו להצטרף לחברות אחרות במשק ולבצע קיצוץ שכר רוחבי בחברה. אני מקווה שסך מאמצינו יאפשרו לנו להימנע מצעד אגרסיווי יותר של קיצוץ בכח אדם בעתיד. כפי שאני מאמין, צעדים כאלו צריכים להתחיל מלמעלה. מהחודש ועד סוף 2009 אוותר על 10% משכרי וחברי ההנהלה יוותרו על 8% משכרם. בנוסף החלטנו כי כל מקבלי השכר מעל 15 אלף שקל וכולל ישאו בקיצוץ של 5% משכרם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully