וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכירי סיטי עושים טובה: יוותרו על הבונוס ל-2008 בגלל המשבר

רויטרס

4.12.2008 / 12:55

רוברט רובין אמר לדירקטוריון הבנק כי לדעתו הכסף שאמור לשמש כבונוס עבורו צריך לשמש עבור עובדים אחרים


בכירי , כולל הדירקטור והיועץ רוברט רובין, המתעתד להיות יועצו של הנשיא הנבחר אובמה, יוותרו על הבונוסים שלהם ל-2008, בעקבות המשבר הקשה אליו נקלע הבנק. רובין אמר לדיקרטוריון הבנק כי לדעתו הכסף שאמור לשמש כבונוס עבורו צריך לשמש עבור עובדים אחרים, אמר מקורב לרובין ל"פייננשל טיימס".

הסיוע שהגישה ממשלת ארה"ב לסיטי מונע מהדירקטוריון להעניק בונוסים במזומן למנהלים הבכירים, בראשם המנכ"ל ויקראם פנדיט, אמרו מקורות יודעי דבר. סיטי לא היתה זמינה לתגובה.

החלטה רשמית על הבונוסים לא תתקבל לפני ינואר, אולם בכירי סיטי צריכים לעשות מחווה משמעותית כדי לנטרל את הביקורת מצד פוליטיקאים ורגולטורים, אמרו המקורות לעיתון. תחושת מרמור המתעוררת בקרב העובדים - שרבים מהם צפויים לפיטורים או קיצוץ בשכר - נלקחה גם היא בחשבון בהחלטות החברה.

סיטי מנסה לשקם את אמון המשקיעים בזמן שהיא מוכרת נכסים ומקצצת 52 אלף משרות, לאחר שקיבלה סיוע חירום של ממשלת ארה"ב. סיטי ספגה הפסדים גדולים על תיק נכסים בעייתים של 306 מיליארד דולר.

המנכ"ל פנדיט תלה את קשייה של סיטי בהחלטות של ההנהלה הקודמת של החברה, שחשפו אותה יתר על המידה לשוק הנדל"ן האמריקאי, לדבריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully