וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופנהיימר על סיום גיוס האנשים לניסוי שלב 3 של פרוטליקס: מדובר בציון דרך משמעותי לחברה

ניר צליק

4.12.2008 / 14:11

בבית ההשקעות נוקבים לחברה מחיר יעד של 4 דולרים וממשיכים להעניק למניה המלצת "תשואת יתר"



בבית ההשקעות אופנהיימר מרוצים מסיום גיוס הנבדקים בפרוטליקס, וכותבים כי "מדובר באבן דרך משמעותית לחברה, שתסיר ספקות משמעותיים ונותנת לחברה מומנטום חיובי לקראת שנת 2009". עוד כותבים בבית ההשקעות כי "יש סבירות גבוהה להצלחה" בניסוי. בנוסף, כותבים כי הם מאמינים כי "מניות פרוטליקס מוערכות בחסר לטווח הארוך, בהתייחס לפוטנציאל".



חברת פרוטליקס העוסקת בתחום ייצור חלבונים מתאי צמחים, סיימה שלשום את גיוס החולים לניסוי שלב 3 באנזים הגלוקוסרברוזידז, prGCD, המיוצר על ידי הנדסה גנטית של תאי צמח. מטרת הניסוי היא להעריך את היעילות והבטיחות של ה-prGCD בחולים הסובלים ממחלת הגושה אשר לא טופלו תרופתית עד כה.



החולים המשתתפים בניסוי נחלקים באופן אקראי לאחת משתי קבוצות המינון ומקבלים את התרופה בעירוי ורידי מידי שבועיים למשך תשעה חודשים. התוצאה העיקרית הנבדקת במחקר היא אחוז השינוי בנפח הטחול לעומת נקודת המוצא, הנמדד על ידי הדמיית תהודה מגנטית גרעינית (MRI)



מחלת הגושה היא הפרעה גנטית שגורמת לחוסר באנזים מפרק שומנים, וכתוצאה מכך להצטברות שומנים ולהגדלת הכבד והטחול. מאז תחילת השנה איבדה מניית החברה כ-43% מערכה והיא נסחרת לפי מחיר של 1.96 דולרים למניה, המשקף לחברה שווי של 105.5 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully