וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: ההחלטה על ערוץ 10 תידחה למארס

אופיר בר-זהר

4.12.2008 / 15:02

שר התקשורת: "החשיבות להגיע להסדר בתקופת משבר כלכלי מחייבת חשיבה יצירתית"



שר התקשורת אריאל אטיאס הודיע היום כי הוא נעתר לבקשת מועצת הרשות השנייה וידחה את קבלת ההחלטה בעניין ערוץ 10 ל-1 במארס 2009. לדברי אטיאס, "החשיבות להגיע להסדר שיאפשר ודאות לכלל תעשיית השידורים והגופים הנלווים בתקופת משבר כלכלי, מחייבת חשיבה יצירתית, בשים לב להחלטות שיתקבלו בקרוב בוועדת מרדכי לבחינת שיטת ההסדרה ומעבר משיטת זיכיונות למשטר של רישיונות". מהמשרד נמסר עוד כי השר אטיאס מצפה שהארכת המועד תאפשר לגורמים הנוגעים בדבר להגיע להסדר ראוי.



כזכור, בהמשך להחלטת הממשלה הוקמה ועדה בינמשרדית מקצועית בראשות מנכ"ל משרד התקשורת מרדכי מרדכי, אשר בוחנת את שינוי שיטת ההסדרה של הטלוויזיה המסחרית בישראל ואת המעבר לרישיונות לעומת שיטת המכרזים הנהוגה כיום. במסגרת דיוני הוועדה, בנוכחות השר, נידונה בהרחבה גם שאלת עתידו של ערוץ 10.



מועצת הרשות השנייה פנתה בתחילת השבוע אל השר בבקשה לדחות את מועד ההחלטה על הארכת זיכיונו של הערוץ. זאת לעומת התקנות שקבעו כי ההחלטה צריכה להתקבל עד 1 בדצמבר 2008. בעקבות בקשה זו, כינס השר התייעצות עם הגורמים המקצועיים במשרד התקשורת, ולאחריה, ביקש מהרשות השנייה כמה הבהרות בנוגע לכוונת ערוץ 10 וכן הרשות השנייה, לעמוד במחויבויותיהם. עם קבלת ההבהרות, אישר השר את הדחייה.



הרשות השנייה בירכה את "שר התקשורת על שאימץ את ההמלצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully